Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Grynisen - 30 oktober 2008 20:46

Imorgon den 31 oktober är det Grannens Dag, vilket innebär att man ska hedra alla fantastiska grannar. Vilket skämt *haha*


Här där jag bor är ju många av samhällets puckon boende så nått firande på min gata blir det inte iaf!!! Jag har en trevlig granne men hon bor inte så nära utan ett antal hus bort.... Men det är ju bättre än ingen :-) DIANAAAA!!!! Nästa år kan jag fira att jag fått en ny trevlig granne på höjden mitt emot vårt hus, det är nått att se fram emot!!! Eller hur Lena :-)


Tyvärr finns inte mina problem uppradade i de tio vanligaste klagomålen hos grannarna, men kolla in det kanske stämmer hos dig?


Här är grannarna svensken helst vill slippa.
1: Den sura, ljudkänsliga tanten ( 26 %)
2: Den högljudda festprissen ( 24 %)
3: Den exhibionistiska sexgalningen (13 %)
4: Den skrikiga barnfamiljen ( 11 %)
5: Den stränga, petiga ordföranden i föreningen ( 9 %)
6: Djurälskaren med fem katter och tre hundar ( 7 %)
7: Den gitarrspelande rockkillen ( 3 %)


Nummer 3 låter lite rolig *HAHA*


För ett år sen idag fick vi en stämning av en av våra idioter till grannar... Men vi vann över de, och de fick snällt betala våra advokatkostnader + sina egna *skrattar elakt*... Kanske ska påminna om detta imorgon, det kan ju vara mitt sätt att visa min uppskattning *flinar*



Av Grynisen - 30 oktober 2008 18:00

Det märks så tydligt att klockan vridits tillbaka en timme. Det är ju mörkt ute tidigt och tyvärr mörkt när jag denna veckan börjar klockan 7 :-(


Men nu har vi tänt massa ljus hemma och vi myser alla i soffan. Ikväll händer inte mycket... vi alla är småtrötta så vi tar det lugnt!!!


Nu börjar Bolibompa och det ville Fliz absolut se på idag. Normalt sett så tittar vi ju alltid på Disney Channel, men idag ska vi kolla på Barnkanalen...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards