Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Grynisen - 8 oktober 2008 21:56

Jag sov bort säkert närmare en kvart av McDreamys tid :-( Det där är INTE ok....


Men jag erkänner, jag är jättetrött.


Så nu ska jag ge katter och marsvin lite mat, sen göra mig iordning för natten. Krypa ner i sängen där båda mina gosungar ligger *mys* Ja, Whille och Fliz älskar att sova hos oss och Whilles bedjande ögon vid halv åtta kunde jag bara inte säga nej till...



Av Grynisen - 8 oktober 2008 18:39

Ikväll är det som bekant onsdag och vad händer på onsdagar *ler stort*


Just det....


My man McDreamy kommer på besök!!!

Av Grynisen - 8 oktober 2008 16:06

Ibland måste jag ju skryta om hur grymt effektiv jag är när jag vill *HAHA*


Hämtade barnen ungefär kvart över tre idag. Skönt att ha tidiga dagar med barnen, det gör mycket.


När vi kom hem satte jag igång tvättmaskinen (som vanligt). Dammsugaren fick oxå sig en omgång. Mina katterna har ju en tendens av att glömma päls lite överallt så dammsugaren är en av mina bästa vänner :-) Dessutom har jag fixat iordning pannkakssmet, en laktosfri och en vanlig så klart. Diskmaskinen har körts igång och tvätten i tvättstugan är nedplockad i väntan på att tvättmaskinen ska bli klar så det blir lite ny tvätt att torka.


Allt detta inom loppet av ca 40 minuter. Jo en grej till, eller egentligen flera, jag har förhört Whille på hans läsläxa. Det är hans första läsläxa nånsin, och jag måste säga att han är så jäkla duktig. Whille har ju inte kunnat läsa något innan han började ettan, men nu ljudar han så fint och försöker med alla möjliga ord han ser *STOLT MAMMA*


Nä pannkaksdax nu tror jag :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards