Alla inlägg under juni 2009

Av Grynisen - 29 juni 2009 19:30

Dagen började redan tidigt idag, hade ett läkarbesök inbokat redan klockan 8. Men det gick finfint, därefter åkte jag och köpte färska frallor och åkte hemåt. Väl hemma åt vi god frukost, pratade och planerade dagen... Idag är det ju dagen före vår HÄRLIGA RESA :-)


Sen har dagen gått i full fart...


Vi har:

  • tvättat kläder och handdukar
  • städat, dammtorkat
  • plockat och fixat
  • slängt pappersåtervinnig och lämnat gamla kläder till uppsamling
  • kört marsvin och katter till syrran
  • köpt Alvedon, Xylocain och annat på Apoteket
  • packat mina och Mickes kläder
  • börjat packa barnens kläder

Än finns det saker att göra, men det fixar vi imorgon. Tänkte tvätta våra sängkläder så det är gott att komma hem till våra "goa" sängar efter semestern :-) Vi ska även dammsuga och torka golven imorgon. Det ska rensas lite i kylskåpet på sådant som vi inte vill träffa när vi kommer hem om två veckor ;-)


Syrran och hennes sambo kommer vara här i huset emellanåt, det känns skönt.

Även Mickes föräldrar kommer att vattna och kolla huset lite då och då.... Dessutom är huset larmat så tjuvar gör sig INTE BESVÄR HÄR TACK!!!!


Nu sitter jag och barnen och tittar på "Lotta på Liseberg", mumsar popcorn och njuter av en mysig semesterkväll. Micke är och tränar, bör väl vara hemma ungefär vid klockan 22...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards