Alla inlägg under februari 2009

Av Grynisen - 28 februari 2009 20:49

Direkt till final:


  • Anna Sahlene & Maria Haukaas Storeng  - Killing Me Tenderly

  • Sarah Dawn Finer - Moving On

Andra chansen:


  • Agnes - Love, love, love

  • Star Pilots - Higher

Förvånar mig iofs inte om Thorleifs går direkt till final just bara för att det är dansband :-) Se på Christer Sjögren förra året *HAHA* I Love Europe *nynnar*


Agnes blev jag besviken på.... tyckte inte hon levererade låten speciellt bra. Men jag hoppas se henne i andra chansen iaf :-)

Av Grynisen - 28 februari 2009 19:09

Att vara ledig från jobbet innebär ju ofta mer krav att fixa och göra saker. Idag är jag mer trött än en vanlig jobbdag.... *suck*


Vi har handlat presenter till Fliz kompisar på Toys R Us, kalas imorgon och nästa lördag. Vidare iväg till Sports Outlet för att leta kläder till Micke, sen till Stadium för samma sak... Där i mellan så har Micke tokletat dator (hans dator har gått sönder, oj oj oj stackarn....) för han MÅSTE ha en dator senast IGÅR typ *suck*


Till slut, flera timmar senare köper Micke en dator... Själv känner jag mig helt matt. Då är det dax att handla det som vi egentligen skulle handlat, MAT!!!!!!


Motivationen var lika med noll, så det blev det bara det viktigaste som handlades...


Nu är vi iaf hemma, tittar på Wild Kids och inväntar Melodifestivalen klockan 20.00 *ler*


Till festivalen blir det ostbricka *mumma*

Av Grynisen - 28 februari 2009 10:50

Vi vaknade upp till en härlig och solig morgon, blå himmel och kallt. Micke åkte iväg för att hålla träningspass, jag och barnen kopplade av vid tv:n.


Marsvinshemmet ringde.... Det är en tjej som är intresserad av att köpa de tre små tjejerna som vi har här hemma *suck* Jag berättade för barnen som blev väldigt deppiga och tyckte absolut inte att vi skulle åka och lämna marsvinen. Då sa hon på Marsvinshemmet att vi kan gärna få ta över tjejerna istället så behåller de Våfflan och Eragon (fortfarande sjuka) så kan vi få njuta av att ha dessa fina mysa tjejer istället. Vi får ju självklart komma och hälsa på Våfflan och Eragon när vi vill :-) Jag sa att jag måste prata med barnen om detta och återkomma....


Oj oj oj.... så mycket tårar och åsikter. Whille vill behålla tjejerna, Fliz vill ha tillbaka Våfflan och Eragon.... Whille saknar Våfflan och Eragon, Fliz vill ha alla marsvin. Shit, vilken lördagmorgon....


Upp och ner....


Jag tycker det var ett jättebra förslag, men samtidigt är det barnens marsvin. Vi får se vad som händer....


Nu har vi skippat att prata om det en stund, just för att skingra tankarna en stund.



Av Grynisen - 27 februari 2009 19:48

Idag jobbade jag till kl 18.15 Hemma blev det pizza, gött :-)


Om en stund är det Let´s Dance och soffmys med familjen. Härligt och kravlöst.


Barnen är väldigt bra kompisar just nu, leker med Pet Shops och har riktigt kul. Så skönt när det är på den nivån!!!



Av Grynisen - 26 februari 2009 18:57

Ingen fara som tur är. Micke sprang på toa från o till hela natten. Sen imorse visade sig även febern :-(


Själv åkte jag till jobbet, först lämnades barnen så klart. Sen full fart hela dagen på jobbet. Vi har fått in en stor pall med mat, eller rättare sagt marmelader, goda knäckebröd och skorpor och mycket annat!! Det tar sånn jäkla tid att fixa en sådan pall.... Men nu är det klart iaf!


Jag hämtade barnen vid halv fem. Så åkte vi hem och stekte goooda pannkakor *mumma* Micke var mycket piggare och dessutom feberfri. Skum konstig sjukdomsgrej han åkte på....


Nu sitter vi alla i soffan, även marsvinstjejerna, och tittar på tv. Rackarns vad trött jag känner mig nu *ler*

Av Grynisen - 25 februari 2009 20:54

KANAL 5


Klockan 21.00


Dukat och klart


****NAJS****

Av Grynisen - 25 februari 2009 20:40

Tvättmaskin nummer två körs, diskmaskinen körs oxå *ler* Jag har grejat och plockat lite granna efter jobbet. Var hemma först vid halv sju.


Micke mår inte bra, ont i magen och illamående *rys* Så jag hoppas verkligen att det inte blir någon magsjuka av detta. Just nu ligger han med akupunkturnålar och hoppas på att bli bättre. Håll tummarna.....


Barnen sover gott, jag själv sitter i soffan och TOKVÄNTAR  på Greys :-) Så snart ska popcornen poppas och Coca Cola fram *ler*

Av Grynisen - 24 februari 2009 20:10

Av Virpi fick jag denna fina award :-)



Motivieringen var följande:


Till personer som är älskvärda, medkänsliga, snälla
och kärleksfulla borde få den.
Vilket jag tycker är oerhört fina egenskaper och borde uppskattas mer.



TUSEN TACK VIRPI!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards