Alla inlägg under februari 2008

Av Grynisen - 29 februari 2008 21:49

Tror det blir massagebeställning ikväll igen *ler* Mina onda ömma fötter behöver kärlek...


Funderar just på vad jag ska ha för skor på mig imorgon *suck* Jag trivs i att ha en sko med klack men samtidigt får det ju inte förstöra mina fötter helt. Just nu så går jag omkring som jag har skitit på mig *fnissar* Så kul är det inte :-/


På mitt nya jobb får vi inte gå i bekväma sköna Nike-skor eller liknande (som jag ALLTID hade förr) utan det är dresscode.... Snygga skor, jeans eller snygga byxor / kjol, svart skjorta och / eller kavaj. Så där i passar inte mina Nike in tyvärr...


Med tanke på kavaj... Jag har ju ingen svart kavaj. Så idag sa min chef till mig att jag ska åka och köpa en som jag vill ha, så betalar jobbet det *ler stort* Jag skulle även se till att köpa mig några svarta skjortor som komplement :-) Vill min chef att jag ska shoppa så självklart *blink*

Av Grynisen - 29 februari 2008 19:31

HAHA vi har ju gjort om kontoret på jobbet, lagt nya snygga plattor på golvet, målat väggarna och beställt nya kontorsmöbler. Det blir kanon...


Idag kom möblerna, levererade från min gamla arbetsplats. Jag lovar att det var underhållande att se min chef och en kollega montera *fnissar* Bruksanvisning, vad är det *hehe* Nä nä här e man matcho så nått sånt behövs inte.... två skrivbord senare så visare det sig att de har monterat fel *ASG* Så det var bara att tänka om och FÖLJA BRUKSANVISNINGEN :-)


Så det kan bli....


På måndag eller tisdag ska allt vara klart... så jäkla skönt. Äntligen ska jag inreda min arbetsplats så den känns som min. Foton på barnen, mina specialgrejer osv :-)

Av Grynisen - 29 februari 2008 07:20

Mina fredagar ser ju mycket annorlunda ut nu sen tre veckor tillbaka. Men fredag är ändå fredag, mys med familjen osv :-)


Fliz är utklädd till prinsessa idag. Idag är det nämligen maskerad på dagis och självklart är det prinsessa man ska vara då när man är tjej. Så nu har jag lockat hennes hår, sprayat guldglitter i det och hon har fått på sig en Disneyklänning *ler* Så söt så.... tyvärr vill hon inte vara med på kort annars hade ni fått se!!


Whille sitter och spelar PSP i soffan....


Nu ska jag fixa vidare så ska vi sticka strax, börjar klockan 8.30 idag!

Av Grynisen - 28 februari 2008 20:49

Den ska jag kolla in idag.... ska bli intressant och se om serien är något att ha!!! Jag såg ju ett avsnitt i höstas som var kombinerat med Greys Anatomy, då det visades mer av Private Practice... tyckte att den verkade vara ok då.


Upp till bevis klockan 21.00 på TV4 :-)

Av Grynisen - 28 februari 2008 19:16

Två veckor helt utan glasögon *suckar* Det är INTE kul.... Trots att jag har linser så vill jag gärna vila ögonen emellanåt. Dessutom känner jag inte alltid för att slänga in linserna i ögonen det första jag gör på morgonen, men det har jag fått göra nu det sista pga att mina gamla glasögon gick sönder.


Whille tycker inte om mina nya glasögon *haha* Fliz tyckte att jag var fin *ler* Så smaken är som baken.... :-)


Det är ju en ganska stor skillnad på dessa nya glasögon och de jag hade innan. De här nya har ju svart båge på utsidan och rosa inuti... men det är ju nästan bara det svarta som syns. Det blir ju väldigt markerande i ansiktet. Men jag tycker själv att jag passar bra i dom.... stämmer bra överens med mitt hår :-)

Av Grynisen - 28 februari 2008 18:11

En av mina arbetskamrater sa idag att ofta blir man väldigt trött efter några veckor. Man suger in ALLT och nya intryck hela tiden... Jag kan nog hålla med...


Jag är lika golvad idag som igår... men det blir väl bättre :-)


Barnen har haft en bra dag på dagis och skola. Det var skönt att hämta de klockan 17. Jag slutar ju klockan 16.30 varje torsdag för att barnen inte ska för långa dagar utan oss. Så det är endast måndag och onsdag som barnen slutar klockan 17.45, de andra dagarna är tidigare av något slag.


Strax ska jag och barnen äta lite kvällsmat och mysa ihop. Sen är det tv och sova som gäller... så var den torsdagen gjord!!!

Av Grynisen - 27 februari 2008 21:01


Nu är det Greys Anatomy  *ruuuusar*

Av Grynisen - 27 februari 2008 19:58

Tröttheten lamslår mig.... Jag skulle kunna sova ett dygn känns det som!


Dagen på jobbet har varit bra. Utbilningen var intressant och det var precis som jag trodde, om duschsystem dock inte blandare och dyligt utan om duschväggar av olika slag... SKITSNYGGA :-)


Även idag är mina fötter sååå ömma *suck* Det bultar i dom och det känns som om jag aldrig mer kan ta på mig ett par skor *ler* Men jag har bett om fotmassage till klockan 21 så jag hoppas det ger lite resultat.

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards