Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Grynisen - 6 oktober 2008 20:41

Ni som läst min blogg en längre tid vet säkert mitt engagemang och mina tankar för barn som har cancer. Jag följer några barn via deras bloggar på nätet och den som har det tuffast just nu är Tim.


Tim är 11 år och har haft cancer i 4 år. Han har kämpat otroligt mycket och har en fantastisk livsvilja. Men för några veckor sedan fick han beskedet som gör att han måste kämpa ännu mera för att kanske få leva. Så jävla orättvist..... Det krävs mirakel....


Idag finns det en intervju med Tim i Aftonbladet. Titta gärna på Tim och smsa sedan FORSKA till 72900 så skänker du 50 kr till Barncancerfonden. Hjälp till att hjälpa... Barn ska få vara barn, barn ska få leka och ha kul, barn ska få leva....

Av Grynisen - 6 oktober 2008 17:41

Normalt sätt så brukar jag vara lite småbekväm när jag kommer hem från jobbet. Så det blir oftast något enkelt till middag, t ex makaroner och köttbullar osv.


Men idag hände nått *HAHA* Jag såg att vi behövde använda potatisen, så jag gjorde potatismos, kokade morotsslantar och falukorv i ugn med tomatbitar och lökbåtar, täckt med ost. Alltså HALLÅÅÅÅÅÅÅÅ.... Jag måste skryta, det blev så jäkla gott :-)


Jag tror inte jag har gjort falukorv i ugn på säkert två år, trots att det inte är jobbigt. Det har inte blivit av bara. Men detta blir snart en repris igen känner jag. Dessutom blev det mat över så både jag och Micke har med oss mat imorgon till jobbet, inte fel!!!


Vanlig enkel mat som uppskattas, det är riktigt trevligt!!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards