Alla inlägg under juli 2012

Av Grynisen - 30 juli 2012 19:54

Edwin brukar ju vara ute lite själv på tomten. Altandörren är alltid öppen o jag brukar hålla ett öga på honom så inget händer...

Förut hittade jag honom sittandes vid hallonbuskarna, mumsandes! Han satt i det blöta gräset, plockade och åt :-)

Av Grynisen - 29 juli 2012 14:34

Lugn och skön latmaskkänsla idag.... Behövs faktiskt! Inga direkta krav eller tjat. Barnen har tittat på film och spelat dator, jag har grejat lite men tagit det väldigt lugnt. Micke stackarn, han började jobba kl 11. Han var hemma kvart i fyra inatt efter jobbet på Bruce-konserten. Han var jättetrött :-(


Jag och barnen har ätit våfflor till lunch, mumsigt värre  :-) Det var Whilles önskemål och det är ju så enkelt att fixa så jag slängde ihop det fort och lätt.


 

Fliz ville inte vara med i bloggen idag, så det blev bara mina pojkar


Efter våffelmyset så klippte jag och Whille gräset. Whille klippte baksidan och jag tog framsidan och gaveln. Skönt att få lite hjälp :-)


 


Edwin gick runt och plockade bollar, mumsade på hallon som han hittade och körde lite lastbil i poolen.



Nu är Micke på väg hem, så vi ska väl en sväng till affären. Sen fortsätter vi lata oss tror jag :-) 

Av Grynisen - 28 juli 2012 08:09

Helt otroligt!! Alla sover, tom Edwin :-) Han somnade ändå vid kl 19.45 igår...

Det måste vara vår härliga dag igår vid havet som gjort detta :-) Härligt är det iaf.

De stora barnen la sig vid 23.30 igår kväll, så det är inget konstigt att de sover än.

Micke jobbade på Bruce Springsteens konsert igår, han var hemma efter kl 2 inatt. Så han behöver sova då han även jobbar på konserten ikväll :-)

Själv fortsätter jag njuta av lugnet en stund till *mys*

Av Grynisen - 27 juli 2012 21:05

Imorse åkte vi iväg mot havet, söder över till Åsa Strand. Det tar ungefär 45 minuter från Göteborg och det är det verkligen värt. Åsa strand har vit mjuk sand, ja det är nästan som att komma utomlands *mys*


Vi drog med oss svägerskan och kusinerna, även Mickes stora dotter följde med. Härligt när man är lite flera :-) Massa god matsäck hade vi oxå, pannkakor, korv med bröd, bullar, vattenmelon mm.


Barnen badade massor, lekte i sanddynorna, fikade och grävde i sanden. Vi hade en otroligt härlig och avkopplande dag med massa sol, saltvatten och mys.


Här kommer lite bilder från dagen :-)


 

Fliz njuter


 

Äldsta och yngsta kusinen :-)


 

Mina goa ungar ♥


 

Nöjd Edwin som gräver i stoooora sandlådan :-)


 

Kusinerna leker och hoppar i sanddynorna!


 

Mickes stora dotter och Edwin ♥



Av Grynisen - 27 juli 2012 20:03

Jag fick en fin klocka av Micke igår ♥


Den är med massa blingbling, precis helt min stil *hehe*


 

♥♥♥ Tack Micke ♥♥♥



EGO
Av Grynisen - 26 juli 2012 22:47

Jag slutade jobba vid kl 11.30 idag. Så jäkla gott väder :-) Jag åkte hem o hämtade barnen + Mickes stora dotter som var barnvakt! Sen åkte vi till Mickes bror familj o njöt av vädret vid deras sjö :-) Helt underbar eftermiddag med mycket bad, fika o sand mellan tårna...


Av Grynisen - 25 juli 2012 20:17

Min tanke var ju att kl 20 skulle jag parkera arslet i soffan för att koppla av till Tinas matprogram på TV4. Men icke....

Edwin tig av sig pyjamas o gick ut på altanen. Plötsligt stod han i sin lilla pool... Jaha, skulle inte han sova?!

Av Grynisen - 25 juli 2012 09:11

Mysig frukost hemma! Åhhh vad jag vill vara ledig!!!

Puss på er mina fina <3

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards