Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Grynisen - 26 oktober 2008 19:40

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Att jag är så blek :-(

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
Hmmm kanske runt 100 kr

3. Vilket ord rimmar på "test"?
Fest...

4. Favoritplanet?
Venus, vackert namn!

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Ulrika

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Lady GaGa - Just Dance

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Vitt linne och brun munkjacka över

8. Sätter du etiketter på dig själv?
Ehh va?

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Har inga skor på mig nu, men hade Nike förut idag

10. Ett ljust eller mörkt rum?
Ljus cafélatte

11. Vad gjorde du vid midnatt?
Låg i sängen


12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Nu ska jag äta pizza, mums! Var ute igår o orkar inte laga mat...

13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Inne i stan.... (Göteborg)

14. Vilket uttryck använder du mest?
Okej! Precis!

15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Till Whille

16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Belino (vår birmakatt)



17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Alvedon 1 gång

18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Ingen

19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
Hmmm tror att runt 25-28 år varit de bästa...
 
20. Din värsta fiende?
Oj... vet ej, eller bör kanske inte nämnas här ;-)

21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Whille och Fliz i Halmstad i somras

22. Vad var det senaste du sa till någon?
Godnatt till barnen

23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Pengarna så klart... Då kan jag köpa en resa och flyga :-)

24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Nä alla ligger på plats nummer 1 som är värda att vara där

25. Senaste låten du lyssnade på?
Vet ej... radion har spelat, jag har ej noterat vilken den sista var

Av Grynisen - 26 oktober 2008 19:03

-Vad gör man när man hånglar mamma...???


Den frågan fick jag av Whille häromdagen på morgonen när vi var på väg till skolan :-)


Jag gjorde en mycket enkel förklaring till Whille och Fliz, för Flizen stod ju oxå och lyssnade med stooora öron *ler* Jag sa att hångla betyder att man pussas och kramas mycket... Det räckte för inga fler frågot kom :-)


Varför kommer den frågan ca halv åtta på morgonen när man har lite bråttom *skrattar* Jag hoppas att inte frågan om hur barn blir till osv vid samma tidpunkt ;-)

Av Grynisen - 26 oktober 2008 08:12

Vädret visar sitt rätta jag, blåser och regnar. Så har det gjort sen igår kväll... Att ändra till vintertid passar väl ganska bra, men man skulle väl kalla det för regntid/hösttid eller nått :-)


Trots tidig morgon enligt klockan så är vi mer utvilade än igår. Barnen sov ju till klockan 7 idag (sommartid kl 8). Nu sitter barnen och tittar på Horton på DVD.


Strax blir det lite frukost och tända ljus. Det är otroligt grått ute idag, så ljusen behövs verkligen för att pigga upp.



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards