Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Grynisen - 15 oktober 2008 22:45

Ja, så klart pratar jag om Greys Anatomy... Vilket avsnitt *toknjuter* Äntligen lite romantik, och man kan väl kalla avsnittet för värsta kyssorgien *HAHA* Kanonavsnitt var det iaf... :-) Väl värt att kolla in reprisen på söndag oxå *fnissar*


Just nu sitter jag och tittar på TV3, Generation Fett. Alltså hallåååå.... Blir förbannad för hennes egoistiska och själviska sätt att äta ihjäl sig. Hon har ju två barn som hon inte ens kan ta hand om längre. Sonen får ta hand om lillasyster.


Förstår inte att man kan misshandla sin kropp på det sättet!? Visst kan man unna sig onyttigheter alltför ofta men det finns ju en gräns.


Tycker trots allt mest synd om barnen som har en sådan mamma. Snart kommer barnen vara mammalösa, det kan ju knappast göra henne stolt. Men hon verkar inte tänka så, hon sa tidigare i programmet "Alla ska vi dö någongång"


Usch usch usch....

Av Grynisen - 15 oktober 2008 20:58

Soffläge

Skön varm filt

Kanal 5

Greys Anantomy

Don´t disturb




Av Grynisen - 15 oktober 2008 20:00

Barnen har lagt sig, jag ska ta mig en dusch och sen inta soffläge.


Micke håller på att packa, imorgon åker han till Stockholm för div föreläsningar och annat krafs till på söndag. Så jag och barnen ska ha en myshelg tillsammans *mys*


Bra dag på jobbet även idag. Tokmycket vilket innebar att jag även idag jobbade över, gjorde likaså igår.


Jag var inne i vår "plaggbutik" idag som oxå tillhör mitt arbete. Där säljer vi arbetskläder men har även försökt ta in lite annat smått och gott. Jag hittade en såååååååå fin jacka till Fliz där. En jacka som var klockad och lite längre, nästan som en kappa. Mintgrön botten med gårvita stora prickar på. Jag var så osäker på storleken så jag fick ta hem och prova. Det passade såååå bra :-) Lite lång i ärmarna bara, annars kanon. Dessutom har jag ju fördelen att jag får betala betydligt lägre summa än butikspris. Så jag funderar på att köpa en snygg jacka till Whille oxå.


Jag har ju köpt två jättefina jackor från H&M men jag får ju betala mindre för Didrikson-jackan än för de jag köpte på H&M. Så det känns som ett självklart alternativ.


Älskar shoppa... och nu kan jag shoppa märkeskläder till kanonpriser ***I LÖÖÖVE***

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards