Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Grynisen - 5 oktober 2008 18:44

..... vilken UNDERBAR FILM!!!!!


Ja det blev Mamma Mia istället.... och vi tjejer skrattade stundtals så tårarna rann *ler stort* Vilken härlig film, så mycket skratt, värme och kärlek.... Helt i min smak!!!!


Ulrika, en av mina bästa vänner som var med, tyckte att jag var en av "tanterna" om ca 30 år *ASG* Samma frisse, liknande glasögon och lika galen stundtals... :-) Vi får väl se sa jag :-)



Som jag skrev tidigare så blev det jättekul, filmen lyfte mitt humör otroligt... *glad igen*



Av Grynisen - 5 oktober 2008 13:28

Den filmen ska jag se idag på bio. Två kompisar och jag ska gå och se den i eftermiddag.


Det tråkiga är bara att jag inte känner för det. Jag har ingen lust att åka in till stan, gå på bio, vara trevlig och umgås. Idag vill jag vara hemma och känna mig grå... :-(


Samtidigt är det ju jättekul att träffas, men när jag känner så här så måste jag ju nästan dra igång med skådespeleri för att tycka det att det ÄR kul. Filmen kommer säkert vara kanon, och jag är säker på att jag är nöjd sen när jag är på väg hem igen....


Men känslan just nu suger.... *suckar*

Av Grynisen - 5 oktober 2008 10:53

Söndagen är verkligen den tristaste dagen, för då är det snart måndag igen. Vilket gnäll va :-) Men det är så jag känner.... Skulle behöva få vara ledig tre dagar iaf...


Idag är det höst, riktig höst. Inatt har det blåst rejält, det varnades för storm på nyheterna men jag tycker inte det har varit så illa, inte hos oss iaf. Sen är det ju det traditionella regnet oxå... Regnar hur mycket som helst, och just nu känns det som om det är det vädret vi kommer ha framöver. Jag hoppas jag har fel...


Jag ska försöka komma iväg och handla lite om en stund. Det blev ju ingen handling igår, så då får det fixas idag. Behöver mjölk, laktosyoghurt, mjöl (igen), bröd och lite annat...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards