Alla inlägg under augusti 2012

Av Grynisen - 30 augusti 2012 21:25

HInner inte med något utom jobb och barnen känns det som...


Bloggen halkar efter galet mycket *GAAAAAH* och orken är borta :-(


Jag är inne i ett vakum, tröttheten har tagit över och jag känner att all övertid på jobbet tagit ut sitt straff på mig.


Har beslutat att inte jobba extra på söndag, så nu är jag ledig lördag och söndag *LYX*


Detta är ju ändå bara en försmak på vad som är på gång på jobbet. Missoni har ni säkert hört talas om!!! Jag säger bara "MYCKET ATT GÖRA"....


   

Bilder lånade från Lindex



Vad tycker ni om kläderna? Missoni är ju känd för sitt mönster och sin blandning av olika mönster :-) Jag måste ändå säga att barnkläderna är galet fina *ler* Tyvärr är ju Edwin ingen tjej, så det blir väl inget köp där. Kappan ovan är ju sjukt snygg.... *vill ha*


Dessutom går ju en del av priset till Bröstcancerfonden, så handla snygga kläder och samtidigt ge ett bidrag till Bröstcancerfonden!!!

Av Grynisen - 26 augusti 2012 20:06

Igår när vi hade varit och tittat när Whille spelade fotbollsmatch så gjorde vi lite lunch....


Edwin var jättetrött men jag tänkte ändå att han skulle äta innan han skulle sova middag.


Men så hände det som man bara ser på tv *fnissar* Han somnade mitt i sina tuggor, vaknade till och tuggade igen, sen somnade :-)


Fliz filmade honom men jag tog bara kort.... Så jäkla söt när han kämpade med att äta trots att han mer eller mindre sov *skrattar*


 

Micke håller hans huvud så han inte slår i bordet


 

Jag har precis lagt Edwin i soffan, sötgosen ♥

Av Grynisen - 25 augusti 2012 20:02

Inatt lämnade Elisabeth livet....


Inatt omgiven av sin familj så kunde hon tryggt komma till ro...


Cancern tog Elisabeths liv, cancern tog tre pojkars mamma, cancern tog Jörgens fru...


Livet är jävligt orättvist


Sov gott Elisabeth


♥♥♥

 

Av Grynisen - 25 augusti 2012 10:48

Vi är laddade, Edwin är taggad! Nu är det dax att heja på Bergums Pojkar -01 :-)

De möter det bästa laget i serien, så de har tufft motstånd!  

Två timmar senare: De förlorade rejält... men kämpade duktigt!!!!

Av Grynisen - 25 augusti 2012 07:42

Ja nu närmar ju klockan sig 8, men jag och Edwin har varit vakna sen kl 5.30 :-( Det ÄR för tidigt att vakna på en lördag tycker jag.... Dessutom är det min enda lediga dag då jag jobbar extra imorgon.


Men det är bara att gilla läget :-)


Jag och Edwin har kikat på barnprogram, Youtube och nu Byggare Bob.


 

Byggare Bob är den stoooora favoriten bland alla barnprogram. För några veckor sen var det Emil i Lönneberga, men nu sen Byggare Bob visas kl 17.50 på vardagarna så är Edwin helt såld :-)


Minns när Whille var liten, han var oxå helt galen i Byggare Bob. Han hade tröja, hjälm och alla fordon. Synd att vi inte har kvar detta, det hade varit kul att ge Edwin.


 

Whille när han fyllde 2 år, bara Byggare Bob som gällde :-)


Nu ska jag fortsätta sega mig igenom morgonen. Klockan 11 ska Whille ha fotbollsmatch så då ska vi gå dit och titta tänkte jag. Solen skiner just nu, så det känns som om regnet håller sig härifrån en stund iaf :-)

Av Grynisen - 22 augusti 2012 17:24

Edwin ska ha mer och mer leksaker med sig när han badar :-)


Snart får han inte plats haha


Av Grynisen - 20 augusti 2012 19:37

Äntligen vardag igen, äntligen tv-nördens kväll *fnissar*


Idag är det MASSA premiärer på tv :-) Just nu är det nya avsnitt av Halv åtta hos mig!!! Ett härligt favvoprogram som är så mysigt att se på!


 


Sen kommer det R O B I N S O N :-D Extra kul att det är med gamla deltagare. Det kommer bli galet med pakter, intriger, smutskastning och annat. Ser verkligen fram emot detta *haha*


 


Klockan 21 är det TVÅ program samtidigt! Både Ensam mamma söker OCH nostalgi till max, just det, DALLAS!!! Shit vad häftigt, kan Dallas verkligen vara bra nu? Såg ju på det när jag var liten. Minns att det nästan var lördagskvällens höjdpunkt när Dallas var. Sååå spännande att se JR och Bobby, och många andra intrigmakare :-)


 


 


Tur att det går att spela in på boxen så man inte behöver välja ;-)

Av Grynisen - 18 augusti 2012 21:07

Edwin valde kläderna idag.... Självklart skulle han ha sin röda munkjacka som tyvärr är för liten! Jag har inte hängt undan den än bara, tycker den är så fin :-) Dessutom så matchade han med sina röda byxor... så han var en liten röd gubbe, så söt så ♥


Det roliga är att luvan skulle vara på, och det var den nästan hela dagen. Han är ju mösstokig så luvan kompenserade bra där märkte jag :-)


 

Så fin han är :-)


   

Goa lille unge med busiga lockar ♥


Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards