Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Grynisen - 9 oktober 2008 21:52

Ikväll har jag funderat på julklappsförslag till barnen. Även funderat på födelsedagspresent till Fliz, hon fyller ju år i november.


På nått sätt känns Fliz ganska enkel att köpa till, tror jag *HAHA* Hon pratar om Petshop-figurer, det är något hon har önskat sig ett tag faktiskt. Sen har hon nämt Barbie-hus, men jag tror att hon är för liten för det... Kanske nästa år är bättre. Möjligt en Barbie och lite kläder, eller bara kläder kanske... för Barbies har hon ju en hel del...


Whilles julklappar är lite mer kniviga. Han är ju i en ålder där bilar och dyl inte är kul längre. Däremot gogos är jättekul, men bara gogos i julklapp känns väl sådär *HAHA* Hittade ett nytt PSP-spel från LEGO, Batman the Videogame. Det tror jag kan vara en kul grej som uppskattas. Sen även Pokémon-album.... men nått mer får jag nog forska i lite :-)


Det är inte lätt det där med julklappar och bra sådana... Vill ju att barnen ska få det som de önskar sig, men samtidigt måste man begränsa sig. Det är ju allt annat än gratis och även en stor hysteri....


Jag har väl planen på att besöka trevliga Ullared närmare jul, men frågan är bara när. Där finns det ju en hel del julklappar till barnen, dessutom är det lite billigare och man får en utflykt på köpet :-) Frågan är bara hur jag ska klämma in det, och när.... Antagligen en lördag eller söndag får det bli, när alla andra oxå är där *oj oj oj* Då snackar vi överkörda hälsenor och en förbannad Grynis *flinar*

Av Grynisen - 9 oktober 2008 18:30

Fliz har varit förkyld i några dagar, men nu har även Whille blivit jätteförkyld. Framför allt är det otroligt snuvigt, Whille är även lite hes.


Vi får väl se imorgon om det blir någon skola eller ej... Får kolla med barnens farmor om hon ev kan passa barnen om de är hemma. Jag har ju som vanligt tokmycket att göra, ska jobba extra hela lördagen oxå...


Jaja... den som lever får se....

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards