Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Grynisen - 16 oktober 2008 21:13

Jag var precis inne hos båda goseungarna i deras rum och släkte deras lampor. Whille sov gott under sitt duntäcke. Trots att han är 7 år så ligger han så likt som han gjorde som bebis. Han sover på sidan med sitt huvud vinklat snett uppåt... Så låg han alltid som bebis och liten kille oxå. Vet att jag tänkte ofta om han skulle hålla kvar den sovstilen som stor oxå. Nu är ju 7 år inte stor om man räknar med vad han blir sen, men stilen håller i sig iaf :-)


Flizan sov oxå så gott. Som vanligt låg hon med en bok på sig, idag på magen, igår över ansiktet. Hon är en mästare på att somna rakt upp och ner utan att reagera över att boken eller något annat ligger i vägen! Min goa lilla prinsessa *ler*


Själv sitter jag i soffan och kollar lite bloggar, blänger samtidigt lite på tv:n... Bärbar dator är najs *HAHA* Micke är framme i Stockholm hos en av mina bästa vänner där han ska bo till på söndag. Allt var bra och kommer säkert ha en trevlig kväll med min kompis :-)


Ska fortsätta lata mig lite till i soffan, sen kanske unna mig sängen lite tidigare än vanligt!!




Av Grynisen - 16 oktober 2008 17:11

Skönt det var att få sluta klockan 16 idag....


Åkte direkt och hämtade barnen. Micke är ju på väg till Stockholm nu så någon övertid var det inte tal om idag. Skönt faktiskt :-)


Whille gick direkt till en kompis medans Fliz är hemma med mig. Vi tittar på någon Barbie-film, Fairytopia tror jag den heter. Det är väl inte min typ av favoritfilm *HAHA* men det är mysigt att sitta och koppla av i soffan med Flizan.


I övrigt är allt lugnt, min ilska över grannarna har lagt sig. Eller lugnat sig är nog ett bättre ord... Önskar väl mest att jag skulle kunna plocka med mig huset och sätta det på en annan tomt där jag även skulle kunna bestämma vilka som skulle få äran att bli mina grannar *HAHA*


Nu ska jag lata mig lite innan tvättmaskinen är klar för upphängning :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards