Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Grynisen - 14 oktober 2008 19:00

Vi hade ju en storfight med stämning och dyligt med en av våra grannar i vintras. Allt där är ju löst vilket numera innebär att man behandlas som luft, alltså osynliga... Jag tycker verkligen inte om de, och de har förutfattade meningar om allt. Otrevliga as rent ut sagt...


Nu har granne nummer två börjat beté sig väldigt tråkigt. Gubben i huset (snart 80 år) har ju skällt och hotat våra barn ett flertal gånger pga att det ibland rullar in en boll på deras tomt. Vi har verkligen pratat med våra barn om att de inte få vara nära den tomten pga att gubben blir så arg. Så barnen är ju rädda för honom... Nu har otrevligheterna även gått över på mig och Micke, vi har blivit mer eller mindre idiotförklarade av de idag. Jag har ingen lust att gå in på varför, men ibland har jag så svårt att förstå vuxna människor.


Fan, vi bor ju på ett jävla dagis känns det som.... Varför samlas det så många idioter på denna gatan. Vi är ju dessutom inte de enda som har problem med grannar på denna gatan. Vet två andra som oxå har problem på samma gata men olika grannar... Idioternas gata kanske?!?!


Nä.... nu ska jag börja leta hus nån annan stans.... Här kan man inte bo

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards