Alla inlägg den 28 december 2007

Av Grynisen - 28 december 2007 23:04

Ibland är det ju bara så... Det är väl det som gör att han sover längre på morgonen just för han inte somnar i tid på kvällen.... men imorgon ska han upp, upp vid kl 8 *HAHA* För imorgon kväll vill jag ha lugn och skön... Lite barnfri vill jag vara...


Så nu ska jag lägga mig, även Whille, så somnar vi gott båda två :-)

Av Grynisen - 28 december 2007 18:22

Idag var det dax för lite egolyx för min del :-) Jag var inne i stan och fixade iordning mina naglar. Det är en skön avkoppling som jag unnar mig varje månad... det är jag värd *ler*


Micke och barnen åkte oxå med till stan. De gick runt i affärer, Whille köpte en "freebandyklubba" för egna pengar. Sen fikade dom medans de väntade på mig...


Sen bar det iväg till Coop för att fredagshandla lite.... Småkikade lite på tankar till Nyår... fortfarande lite osäker men helt säker är jag på söndag!!


Nu ska vi mysa och ha en härlig fredagskväll!!!

Av Grynisen - 28 december 2007 09:05

Fliz vaknade för en halvtimme sen.... då satte vi oss i soffan och tittade p SvampBob (inte min favorit direkt) Alldeles nyss kom Whille och Micke upp, så nu är familjen vakna... kaffet brygger och jag skriver här :-)


Fredag idag.... härligt men samtidigt när man är ledig så spelar det ingen roll vad det är för dag... *hihi*


Vi försöker komma på nått gott till vår Nyårsmeny. Förrätt, varmrätt och efterrätt...


Förrätten har jag fått för mig att det ska vara en krämig soppa med färska räkor som läggs i vid servering. Men vilken soppa kan det vara?? Jag har fått för mig att den ska vara grön *ler* Alltså grön av örter eller något annat, dock inte illgrön


Varmrätten blir antagligen örtfylld helstekt fläskfilé med potatisgratäng... Kan det bli gott tro?


Efterrätten vet jag ej...


Finns det någon som har förslag att ge mig?

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards