Alla inlägg den 18 december 2007

Av Grynisen - 18 december 2007 21:39

Den här filmen har Flizan önskat sig länge. Hon har pratat om Sjönjungfrun och Melody. Men jag har aldrig vetat vad det är för film. Jag har inte letat så mycket men aldrig sett den heller. I förrgår sökte jag på Melody och hittade den på Discshop, där beställde jag den. Idag fanns den i brevlådan :-)


Snacka om snabb leverans!!!!


Den här ska Flizan få i sin julsocka på Julaftons morgon!!!

Av Grynisen - 18 december 2007 18:48

Hemma igen efter god middag hos svärmor. Åhhhh vad gott det var! Tyvärr är jag ju så dum att jag alltid måste ta liiite extra bara för att det är gott... och det känner jag nu hur fel det var! Mätta och belåtna är vi iaf :-)



Nu har vi precis sett färdigt på "En riktig jul"... barnen tyckte det var riktigt kul med Pascal idag *hehe* Johan Ulvesson är ju jäkligt duktig på att spela roliga roller :-)


Snart ska jag lägga barnen sen en stunds lugn och ro... en kopp te och avkoppling. Jätteskönt!!!

Av Grynisen - 18 december 2007 11:22

Middagen serveras klockan 17.00 hos henne :-) Trevligt!!! Så idag får vi serverat helstekt kotlettrad med god sås och kokt potatis. Härlig och god husmanskost!!! Så nu har jag något gott att se fram emot.


Det är skönt att slippa fixa något hemma när man kommer hem. Jag ska iofs inte klaga, jag brukar inte göra så avancerade saker på vardagarna. Oftast blir det lite kvällsmatbetonat, så som mannagrynsgröt, yougurt och flingor eller smörgås. Det fungerar ju precis lika bra :-) Vi äter ju oftast inte förän runt klockan 18 och då är det ju ändå dax för kvällsmat!!!



Av Grynisen - 18 december 2007 05:29

Bara tre mornar kvar *HAHA* Såååå härligt :-) Sen ska vi sova gott om mornarna fram till 8 januari *njuta* UNDERBART!!!


Barnen sover så gott fortfarande, men om en kvart är det dax att vakna.


Det är kallt ute...-1 grad. Men det får gärna hålla i sig så här.... då har man iaf kylan att realtera till vinter och jul. Jag vill absolut inte ha något regn...


Nä nu får jag fixa vidare här hemma....

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards