Alla inlägg den 20 december 2007

Av Grynisen - 20 december 2007 21:34

När jag fick reda på att Felicia hade somnat in idag så försvann all känsla av positivitet... Jag blev så ledsen men fick hålla det inombords, självklart var jag på jobbet så det var bara att bita ihop...


Mitt handlande blev ganska omotivierande och oengagerande... Självklart fick jag handlat det som skulle handlas... Men tankarna var någon annan stans hela tiden...


Det gör mig så ont när barn dör.... Barn ska inte dö, de ska leka, busa, växa och lära sig MASSOR!


Fortfarande känner jag mig ofokuserad och ledsen...


Livet är så orättvist...

Av Grynisen - 20 december 2007 15:14

Idag blir det två ljus som tänds....



Lilla kämpande Felicia somnade in i förmiddags, besegrad av den hemska cancern.



Lilla söta Felicia, sov gott!!!



Karro och Mattias... tänker på er.



Varför....



Skänk pengar till Barncancerfonden!!!

Av Grynisen - 20 december 2007 14:57

Idag ska jag till Toys ´r Us och handla de sista leksakerna till barnen. Där efter blir det handling av mat... Det blir väl någon form av storhandling tror jag. All julmat som vi vill ha hemma ska handlas + en del av det vanliga!!! Det som är skönt är att jag inte har barnen med mig... :-) Det hade ju iofs inte gått med tanke på julklapparna, men normalt sätt är barnen ofta med och handlar mat osv...


Jag hade tänkt att handla gran oxå men jag tror jag väntar till imorgon. Tyvärr blir det nog ingen Kungsgran som det var tänkt. De är riktigt dyra i år... så vi får köra på en vanlig. Det är ju ett jäkla barrande på de vanliga granarna men så är det, det finns ju dammsugare *HAHA*



Av Grynisen - 20 december 2007 11:54

Det finns ingen finare jullåt än "O helga natt".... Jag får rysningar av njutning... så vacker...


Den spelades precis på radion. Det var Tommy Körberg som sjöng den, han har ju enorm pipa *ler* Men mina favoriter som sjunger den är Sissel Kyrkeboe (stavar hon så?) och Peter Jöback... Jag blir helt lyrisk...


Gåshud är bara förnamnet... *hihi*


Jag får nog se till att fixa iordning en julskiva hemma i dagarna nu... en skiva med alla favoriter *ler*

Av Grynisen - 20 december 2007 07:17

Mmm så gott det luktade när jag kom till jobbet.... bageriet här brevid går nog på högvarv just nu med tanke på Julafton som är på måndag :-)


Den nybakta underbara doften är helt fantastisk!!! Det är synd att man inte får chansen att smaka, just det så nybakta goda ljumna vörtbrödet... *ler*


Man kan ju inte få allt...

Av Grynisen - 20 december 2007 05:49

Idag tänder jag ett ljus för Matilda Färemo!!!


Idag fyller hon 9 år, men det firar hon hos änglarna.


Matilda dog på midsommarafton i år efter flera års kamp mot hjärntumör och cancer!!!!


Skänk pengar till Barncancerfonden och tänk lite extra på Matilda och hennes familj idag!!!



Hon är så saknad....

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards