Alla inlägg den 7 december 2007

Av Grynisen - 7 december 2007 23:14

Marie Picasso... hon fick sin önskan uppfylld!!!!


Jag tror hon passar jättebra i den här IDOL-stämpeln som kommer bli. Vinnarlåten är perfekt... Jag är nöjd trots allt :-)


Amanda kommer göra stor succé. Jag kan lova att inom de närmaste månaderna så skriver hon kontrakt och släpper en skiva närmare sommaren 2008. Det är inte sista gången vi har sett henne...


Grattis Marie!!!!!

Av Grynisen - 7 december 2007 21:12

Spännande är det.... Jag tror helt säkert på att Marie kommer vinna. Detta pga två säkra låtar + att finallåten är så typisk för Marie. En ballad är alltid en ballad, och denna passade Marie som handen i handsken.


Jag känner fortfarande att jag håller lite  mer på Amanda, men det är mest för att Marie gråter för mycket.... min lilla irritation *ler*


Om en och en halv timme vet vi.... och blir riktigt förvånad om inte Marie tar hem alltihopa!!!!

Av Grynisen - 7 december 2007 18:53

Detta (i fet stil) är vad jag föredrar under julen


Pepparkakor - Lussebullar

Skumtomtar - Knäck

Ischoklad - Marsipan

Köttbullar - Prinskorvar

Julkorv - Julskinka

Lax - Sill

Paradis- Aladdin

Sylta - Pastej

Glögg - Julmust

Rödbetssallad - Dopp i Grytan

Ris a la malta - Risgrynsgröt

På skinkan: Äppelmos - Senap


Vad föredrar du?????

Av Grynisen - 7 december 2007 16:28

Jag hittade denna bakgrunden, tyckte den passade riktigt bra :-)


Älskar ju rosa och pepparkakor... kan inte bli bättre *ler*

Av Grynisen - 7 december 2007 14:42

Det gick bra hos tandläkaren. De drog inte tanden heller vilket känns väldigt skönt. Däremot blir det en rotfyllning den 20 december, lagom roliga pengar :-( De hade borrat och gjort en tillfällig fyllning ner i roten.... *rysa*


Syrran var allt bra lullig när jag fick gå in i rummet där hon satt. Lite sludrig och vinglig *HAHA* Typiska teckan på full *flin*


När jag kom hem till syrran så ville hon gå och lägga sig, och jag tror hon sover än för hon svarar inte i telefon.


Jag hoppas hon inte har för ont i tanden i kväll nu....

Av Grynisen - 7 december 2007 11:11

Syrran har så ont i en tand att hon går sönder!!!!


Nu har hon fått en "akut akut-tid" till tandläkaren. Problemet är bara att hon är så rädd för tandläkaren :-( Så nu ska jag åka dit och möta upp henne. Hon ska få lugnande innan pga att de antagligen måste dra tanden *suck*

Så jag hinner inte dit för att hålla handen... men följer med henne hem sen. Måste hålla lite koll på henne så hon mår ok efteråt.


Fliz är jätteglad.... har med sig en present till sin moster som tröst *ler* Så hon ser bara det roliga att få träffa sin moster!!! Det kan ju samtidigt göra att syrran släpper lite på oro och rädsla inför Fliz...



Av Grynisen - 7 december 2007 08:57

Kyl: Mjölk, Mangoraja, Yougurt

Frys: Vårrullar, Kycklingfilé, Glass

Skafferi: Mjöl, Kattmat, Kaffe

Handväska: Plånbok, Nycklar, Filofax

Sminkväska: Puder, Mascara, Eyeliner

Badrumshyllan: Tandborste, Fudge, Ansiktskräm

Tvättkorg: Pyjamas, underkläder, jeans

Skohylla: Nike-skor, Stövlar, Ecco Gortex-skor till barnen

Förråd: Har inget förråd

Hjärna: Mina barn, Vår framtid, Thailand

Jackficka: Läppsyl, Reflex, Kvitto

Kryddhylla: Flingsalt, Vitpeppar, Curry

Tomt: Lera, Stenar, Grenar

Barskåp: Aboslut, Passoa, Doolieys

Köksbänk: Micro, Kaffebryggare, Radio

Fruktkorg: Clementiner, Röda äpplen, Gröna äpplen

Den som vill och känner sig manad, vassego´att börja lista era tre! :-)

Av Grynisen - 7 december 2007 08:51

Ja det brukar ju ALLTID vara den bästa dagen, och det tror jag det är idag oxå!!! Men eftersom jag är hemma och tar hand om Fliz så känns det inte som fredag på samma sätt!!!!


Flizen sover fortfarande!!!!!!! Känns lite oroväckande... hon hostar en del men sover ändå när jag varit och tittat till henne. Jag hoppas att det inte är något värre än trötthet.


Whille är i skolan, han gick iväg med pappa förut. Idag ska han hämtas kl 13, med tanke på att det är just fredag :-)



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards