Alla inlägg den 15 december 2007

Av Grynisen - 15 december 2007 23:38

Min kompis sen ca 30 år tillbaka *hihi* var här och hälsade på nu ikväll. Numera bor hon i stora staden Stockholm och jobbar som kläddesigner på ett stort klädföretag. Vi har inte träffats sen i somras så det var JÄTTEKUL att ses igen... :-)


En stund efter att hon kommit så fick jag så grymt ont i huvudet. Antagligen pga att jag ätit och druckigt dåligt *suck* Huvudet bankade så jag mådde illa... Fruktansvärt!!! Jag tog en tablett men det hjälpte ingenting.


Vid kl 21 så åkte min kompis igen... Jag mer eller mindre sprang in i sovrummet, släckte lampor och bara la mig. Huvudet dunkade som värsta trumman... skitjobbigt. Tillslut slocknade jag... sov till kl 23.15... Då var huvudvärken bortblåst... *SKÖNT*


Nu mår jag bra igen... men ska nog lägga mig snart igen. Lika bra att passa på att sova när man får :-)

Av Grynisen - 15 december 2007 18:06

Hemma igen efter heldagsshopping :-) Vi alla överlevde *fnissar*


Vi åkte till Ullared, ja vi fick ett ryck. Det var inte alls mycket folk, nästan inga köer i kassorna och relativt med folk i varuhuset. Vi hittade en del julklappar men inte allt. Så nästa vecka är det dax igen... men nu vet vi exakt vad som ska handlas så det ska nog gå smärtfritt!!!


Barnen fick välja en varsin leksak eftersom de var så duktiga. Whille valde en monstertruck + gogos och Fliz valde Barbie-kläder + gogos. Så nu sitter de på golvet och grejar.... nöjda och duktiga :-)

Av Grynisen - 15 december 2007 09:58

Mmmm som så många andra så ska även vi ut och härja idag... Vi åker ut allihopa idag... sen nästa helg kör vi det sista var för sig, alltså utan barn. Men barnen ville vara med och välja lite idag till sin moster bland annat :-)


Vi får väl se vilken status vi har när vi kommer hem *HAHA*


Så önska oss lycka till... det behövs *ler*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards