Alla inlägg den 11 december 2007

Av Grynisen - 11 december 2007 20:19

Idag har det inte funnits så mycket att blogga om.... och jag har inte orkat heller för den delen.


Barnen sover gott efter en dag på dagis och skola, lekande ute, kvällsmat och sen badande :-)


Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan, koppla av några minuter och bara vara *ler*



Av Grynisen - 11 december 2007 05:33

Eller jättekall är det ju inte men det närmar sig nollan igen, då blir det den där råkalla känslan *brrrrr*


Barnen sover än men strax är det väckning. Fliz hostar en del, det är väl resterna som sitter kvar sen förra veckan. Jag får väl se hur hon mår sen när hon vaknat till...


Jag har lovat barnen att vi ska åka och handla pepparkakshus idag, risken är ju ganska stor att jag måste köpa två oxå *phuuu* och då är det även jag som får bygga ihop dom *suck* Men vad gör man inte *ler* Barnens jobb blir att dekorera, det varma sockret vill jag inte att de ska använda. Kristyr tar ju en evighet att bygga med.... Ihopbyggandet blir först till helgen när vi har lite mera tid...



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards