Alla inlägg den 28 november 2007

Av Grynisen - 28 november 2007 20:41

Mer än så behöver jag väl inte säga *ler*


Eller jo....


...DO NOT DISTURB!!!

Av Grynisen - 28 november 2007 19:49

Nu äntligen börjar det bli riktig mysstämning hos mig.... självklart är en del kvar men det viktigaste har fått sin plats iaf :-)


Mitt julmysiga kök... saknas lite tomtar, men de tar plats om någon vecka eller två!!!


Kransarna som lyser upp i vardagsrummet. På motsatta sida så har vi två ljusstakar oxå.... så det är mycket ljus i just detta rum!


Bilderna tog jag med dämpad blixt just för att få lite mer stämning över dom!

Av Grynisen - 28 november 2007 11:29

Neeeej... vill ju ha vinter!!! Det regnar massor här i Göteborg nu *suck* Känns jättetråkigt!


Där försvann den känslan av ev vinterkänslan som jag och många med mig ville ha....


Men hemma hos mig blir det julmys idag ändå *ler* Idag blir det gardinuppsättning, ljusstakar i resterande fönster och lite annat som får fram mysigheten lite extra!


Mina fönster får nog vänta, fredag eller lördag blir det väl tvättning av dom då!



Av Grynisen - 28 november 2007 08:55

Det var riktigt gott! Jag hann bara äta en banan i bilen i morse... så frukosten var riktigt trevlig nu!


En kopp te, två tunna knäckemackor med tonfiskröra *mumma* Nu ska jag hämta en frukt oxå innan jag går tillbaka till min plats igen!


Inget nytt sen sist.... ingen snö än, bara kallt!!!

Av Grynisen - 28 november 2007 05:30

Ute är det -4 grader *frysa* Riktigt kallt!!!!


Spännande att se OM det blir någon snö idag och OM den stannar *ler* Här på Västkusten brukar ju allt regna bort... så det förvånar mig inte om det blir så idag heller....


Nu ska jag strax väcka barnen, fortsätta göra iordning mig själv, ge katterna lite frukost och sen sticker vi iväg...


Onsdag = Arbetsdag till kl 16!!!


Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards