Alla inlägg den 3 november 2007

Av Grynisen - 3 november 2007 20:09

HAHA ja idag bryter jag och Micke alla regler som finns.... eller en iaf...


VI SKA SPELA BINGOLOTTO *asg*


Vi sa det att vi kan ju ha tur att vinna bara för att vi inte spelar annars :-) Så håll tummarna för oss!!!!



Av Grynisen - 3 november 2007 15:39

Men jag vågar inte skriva VAD vi har köpt.... syrran är av det nyfikna släktet så hon har alla möjliga knep för att få reda på saker. Så här vågar jag inte skriva nått :-)

Nu ska barnen äta lite sen ska Whille fixas till Halloween-festen som han ska på kl 17. Fliz ska oxå klä ut sig.... men det är mest för att Whille ska det :-)


Vi åker sedan hem till farmor och äter middag medans Whille har kul på kalaset/festen!!!

Av Grynisen - 3 november 2007 07:26

Positiva tankar ska det ju vara, men varför vaknar Whille kl 6 idag??? Vi är ju lediga! Han somnade ju ändå runt kl 20.30 normalt sätt så lägger han ju sig vid kl 19


Jaja... så är det.


Whille klagade över huvudvärk så kl 6.23 (för att vara exakt) var jag uppe och hämtade Alvedon och vatten.... så nu mår han bättre. Jag hoppas att han inte blir sjuk, han ska idag på Halloween-fest, det är ju synd om han missar det...


Fliz har oxå vaknat, tror att hon vaknade när Whille var uppe och ropade till mig hela tiden.


Nu sitter dom båda och ser på tv, Fliz ser på Dora och Whille på Eurosport...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards