Alla inlägg den 8 november 2007

Av Grynisen - 8 november 2007 21:38

Det finns nog inget annat än att lägga mig och sova.... energin är låg men det hänger mest på trötthet. Fötterna är som betongklumpar, ett fotbad hade inte varit fel.... men jag orkar inte mecka med det nu.


Sova... koppla av... ja det är nog rätta medicinen för idag :-)


Imorgon kommer advokaten hit, tillsammans med en professor... Professorn heter Greg och jobbar på Chalmers med forskning inom miljö, vatten osv... Fortsättning följer med detta imorgon...

Av Grynisen - 8 november 2007 19:11

I Ullared på Gekås säljer dom säsongerna av Greys Anatomy för endast 149 kr säsongen!!!!!!!!!!!!! Det är ju som hittat *fnissar*


 JAG ÖNSKAR MIG DESSA!!!!


 Dessutom släpps säsong 3 av Greys den 6 december :-)


Jag ska släpa med Micke till Ullared i december och PEKA tydligt på vad jag önskar mig *hehe*

Av Grynisen - 8 november 2007 19:01

Mmm syrran fick mig att följa med henne till Ullared idag... det är ju allt annat än energifyllande *HAHA* Men shoppat fick vi... MASSOR!


Jag köpte lite presenter till Fliz som fyller år snart.... köpte lite till mig själv för en gångs skull. Vinterjacka till Fliz, mössor, vantar, sockar... Lite smått o gott till Micke oxå :-)


Jag fattar inte att man kan bränna så mycket pengar, och ändå känner jag att jag lätt hade kunnat gå in dit igen och shoppat loss en stund till *ASG* Sjukligt eller hur!?


Nu har jag varit hemma dryga timmen, fötterna värker och jag är toktrött! Allt är uppackat och prislapparna är borta... lika bra att vara effektiv med en gång... sen är det kört.


Resten av kvällen blir soffläge.... ska inte göra något mera alls *blink*

Av Grynisen - 8 november 2007 06:32

Mmmm Fliz vaknade tidigt.... hon hade kissat ner sig så det var bara att tvätta av trollet, ta ur sängkläder och fixa iordning. Nu sitter hon och tittar på barnprogram. Whille vaknade efter en stund så även han är vaken...


Idag är det -1 grad ute.... och här på Västkusten är det ALLTID så fuktigt i luften så den kylan blir alltid mycket starkare *brrrr* Fliz ska iaf ha sin nya overall på sig idag :-) Så är hon vinterklädd på rätt sätt!



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards