Alla inlägg den 2 november 2007

Av Grynisen - 2 november 2007 22:39

SAM ÅKTE UT!!!!!


Jag är såååååååååå nöjd!!!! Äntligen röstas det rätt i IDOL-Sverige!!!


Nu slipper man se hans konstiga miner och höra hans hesa röst, en låt funkar, men inte mera!!! Tyvärr...

Av Grynisen - 2 november 2007 21:38

Så här tycker jag om kvällens framträdanden:


1. Daniel

Suveränt framförande... (som alltid) Sjunger från hjärtat och gör en riktigt bra tolkning av Britneys hit


2. Marie

Sjunger så vackert.... från hjärtat


3. Amanda (!!!)

Mmm faktiskt... tyckte hon fick fram ett riktigt bra budskap ur låten, tolkade den på sitt egna sätt!!!


4. Christoffer

Gillar låten, bra val. Som vanligt lite soulkänsla som framförs


5. Andreas

Han ger mer och mer... gillade hans framförande idag oxå.


6. Mattias

Trist låt, bra röst.... inte mer än så


7. Sam

Bästa framträdandet från Sam hittills, men han har redan bränt sina broar hos mig... sorry

Av Grynisen - 2 november 2007 19:49

Mmm då är det strax dag igen....


Jag säger som jag sa förra veckan:

UT MED SAM!!!!


Låt ingen mer tjej åka nu.... även om Amanda inte är en favorit hos mig så finns det flera killar som bör åka innan hon åker.


Jag kollade in småklippen idag, tyckte att Marie lät bra, även Daniel och några andra. Men Sam... USCH... låt oss slippa honom nu!

Av Grynisen - 2 november 2007 18:01

Han var mycket trevlig, kanske alla advokater är HAHA, men han gav mig en trygg känsla. På måndag ska jag och Micke träffa honom, så får vi se vad det leder till!


Nu är det ju mysiga fredag iaf... Vi har handlat lite... unnat oss pizza... och nu är det så där lugnt och skönt. Barnen har parkerat sig med lite godis vid tv:n och jag sitter här... Micke läser tidningen. Socialt värre ;-)


Klockan 20.00 är de IDOLdax igen... då flyttar vi alla in i vid tv:n och myser tillsammans.

Av Grynisen - 2 november 2007 11:40

Nu ärjag hemma hos syrran, köpte med mig nybakat bröd från ett bageri. Sen frukostfikade vi o hade det jättemysig!


Jag har ringt till advokatbyrån men alla var upptagna så hon i telefonen sa att hon skulle be någon att ringa tillbaka. Så nu väntar jag på det... sen får vi se vad som händer.


Om ca 40 minuter ska jag åka härifrån, till skolan och dagis för att hämta mina guldkorn :-) Mysigt!! Sen ska vi handla lite godismys för kvällen, ev åka och titta på en jacka till Fliz oxå.



Av Grynisen - 2 november 2007 06:44


Idag fyller min älskade syster 22 år :-)

Stort grattis gumman. I love U!!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards