Alla inlägg den 14 november 2007

Av Grynisen - 14 november 2007 19:28

Nu har barnen lagt sig så nu är det min tur... min tur att njuta av lugnet en stund.


Fotbadet är på gång... jag ska även lägga i lite avkopplande lavendelolja i vattnet, skönt och mjukgörande för fötterna.


Min efterlängtade varma choklad är oxå på G.... tillsammans med två goda hemmabakade GI-brödskivor med skinka *mums*

Av Grynisen - 14 november 2007 18:06


Lyckan är gjord.... DUBBELAVSNITT idag *Yeeeaaaaaaaaah*


Det är ju nästan läge för popcornskålen idag då :-)

Av Grynisen - 14 november 2007 14:30

Nu tickar klockan.... inte så långt kvar tills klockan är 16.00 :-) Jag sticker iofs redan 15.50 för att slippa trafiken som smäller till vid kl 16 ungefär.


Eftermiddagen och kvällen är helt oplanerad. Varm choklad ligger fortfarande på önskelistan *ler* Sen vet jag inte mer... Det vardagliga som tvätta en maskin tvätt, fixa kattlådan, göra lite kvällsmat osv finns ju självklart med... men övrigt...


Är lite i funderingarna på att fotbada när barnen har somnat... Lyxa till det med lite "flabb" och titta på "Bonde söker fru" under tiden *Asg* För att senare kl 21 NJUTA av "McDreamy" *SLURP*


Så blir det *klubbat och klart*

Av Grynisen - 14 november 2007 05:22

Kyligt ute idag med... det ligger iofs bara på -1 grad men åter igen så betyder det inte "-1 grad" utan mer "-10 grader" pga fukten i luften. Men hellre kallt än regn... det blir mer mysigt så här :-)


Whille är redan vaken!!! Han vaknade när jag gick upp. Den ena katten höll på att jama som en idiot *muttrar* Jag gav honom torrfoder men han håller fortfarande på... kastrerad hankatt på 5 år... han beter sig som en ungkatt på 1 år som är könsmogen...


Dagen på jobbet blir väl likvärdig som det brukar... eftermiddagen innehåller ett möte i vanlig ordning, varje onsdag är sådan!!!


Det blev ingen varm choklad igår.... kanske nått att tänka på idag ;-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards