Alla inlägg den 28 oktober 2007

Av Grynisen - 28 oktober 2007 17:48

GULD GULD GULD TILL GÖÖÖÖÖTEBORG!!!!

Av Grynisen - 28 oktober 2007 17:41

Jag, syrran och barnen åkte till IKEA tidigare idag *phuuuu* Vi och femtioelva tusen andra personer *HAHA* Barnen ville absolut vara i lekrummet, och eftersom jag och syrran ville ha lite lugn och ro så stod vi gärna (hmmm) i kön i ca 45 minuter!!!


Sen shoppade syrran, jag tittade mest på. Hon köpte jättefina gardiner, sängkläder, gardinstänger, vattenkanna, matta och en hel del andra bra-och-ha-grejor!


Barnen hade jättekul i lekrummet och var trötta, hungriga och svettiga. Då tog vi bilen raka vägen mot syrrans nya lägenhet, men svängde om McDonalds.. *hehe* Happy Meal och en massa annat handlades hem, Micke och syrrans sambo var redan i lägenheten så vi handlade mat till dem oxå.


Mätta och nöjda satt vi och småpratade lite innan vi åkte hemåt till vårat hus igen!


Nu sitter barnen och spelar "Finns i sjön" och äter upp sista lördagsgodiset som var kvar.

Av Grynisen - 28 oktober 2007 08:08

... redan morgon men med en timme till godo :-)


Whille har börjat göra sig redo för fotbollen *ler* Kl 9 ska han ju på fotbollsskola igen... han längtar såååå! Micke ska följa med idag oxå, Whille bestämde det igår.


Själv är jag hemma med Fliz och nattgästerna, syrran och sambon. Jag ska förbereda en god söndagsfrukost.... gröt, yougurt, smörgås, kaffe, te och säkert en del annat oxå.

Av Grynisen - 28 oktober 2007 01:27

Syrran och hennes sambo är här.... vi har haft spelkväll i form av kortlek idag... Vi spelade "En lång och en kort".... *hmm* Ingen aning om det heter så egentligen... men nu gör den det internt iaf :-)


Jag mår bättre... inte alls så snurrig som tidigare, det känns skönt!!!


Nu ställer vi om klockorna.... bort med sommartid, in med vintertid!!! Vrid mot sommaren, det vill säga bakåt en timme :-)


Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards