Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av Grynisen - 4 oktober 2007 21:04

HAHA ja det kan man ju undra.


Jag ska försöka lägga mig snart, kan vara skönt att sova mer än 5-6 timmar... dessutom är det ju världens bästa fredag imorgon.... eller fredag rättare sagt. Jag gillar ju fredagar pga kort jobbdag, kort dagis och skoldag, mys med barnen och imorgon är det IDOL :-)


Det är fredagarna som gör att jag har motiviation *ler*



Av Grynisen - 4 oktober 2007 19:56

Nu har jag precis gjort håret en tjänst *ler*


Har geggat in håret i inpackning, den som visas på bilden brevid. Den är helt UNDERBAR!!! Doften är oxå alldeles extra!!!


Jag kan verkligen rekommendera den!!


Finns hos frisörer, Alterna Hemp heter den

Av Grynisen - 4 oktober 2007 17:00

På ca 2½ månad har Whille nu tappat 4 tänder... Alla tänder tappas dessutom utanför hemmet.


Tand 1 i Halmstad


Tand 2 på Mallorca


Tand 3 i bamba på skolan


Tand 4 på gympan i skolan


Men nu tror jag det blir lugnt ett tag, Whille sa precis att nu känner han inga fler lösa...


Nu är den fjärde tanden lagd i ett glas med vatten, den berömda tandfén ska väl komma på besök inatt ;-)

Av Grynisen - 4 oktober 2007 05:25

Glöm inte denna trevlig dag idag :-)



Kanelbullar och mjölk efter jobbet idag är ju aldrig fel!!!!


MUMS!!!!

Av Grynisen - 4 oktober 2007 05:17

Dagarna går fort, redan torsdag idag... snart helg igen. Skrämmande hastighet tycker jag...


Snart ska jag väcka barnen, själv sitter jag och gäspar som en tok *ler* Det är straffet för att jag aldrig lägger mig i tid. Barnen sover iaf lugnt och skönt... Katterna däremot går och väntar på sin frukost :-) Belino går och smågnäller på mig medans Julius tokspringer ut i köket varje gång jag rör mig *haha*


Jag får väl fortsätta fixa vidare här... både mig själv, katternas frukost och morgonmyset med barnen

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards