Alla inlägg den 27 oktober 2007

Av Grynisen - 27 oktober 2007 14:16

Det snurrar inte lika mycket längre... skönt! Men jag märker fortfarande av det...


Jaja huvudsaken är att det är bättre.


Barnen är ute och leker, jag ska fixa mig färdig så ska vi ta och handla lite lördagsgodis... skålen måste ju fyllas *HAHA*

Av Grynisen - 27 oktober 2007 11:15

Jätteskumt!!!


Jag har iaf ätit havregrynsgröt nu. Så det kan inte vara brist på det.... eller vätska.


Är man ensam med barnen som jag är så är det ingen idé att ligga heller, nä, jag har förberett lite för vår goda middag idag. Jag har grillat två hela kycklingar i ugnen, vikt lite tvätt (hållandes i bordet), gjort frukost till alla...


Det blir säkert bättre.... fick sådan obehaglig rädsla förut bara!!

Av Grynisen - 27 oktober 2007 08:10

Jag mår jättekonstigt, jag är sååå yr :-( När jag står upp måste jag hålla i väggarna.... varför är det så här?


Jag har druckigt normalt, ingen alkohol, ätit som jag ska!


Är det blodtrycket? Är det bara nått som kan hända ibland, ofarligt!?

Jag blir faktiskt rädd... jag har varit allvarligt sjuk en gång för 10 år sen, jag vill inte uppleva något sådant igen *orolig*


Micke har åkt till skolan så jag är ensam med barnen.


Jag får ta lite vatten, sen sätta mig i soffan och avvakta.

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards