Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av Grynisen - 2 oktober 2007 20:18

Kvällen är mysig.... jag har tänt levande ljus lite överallt... Precis gjort mig en stor kopp te, allt för att få upp lite mer värme i kroppen


Det är kallt *brrrr*


Ljusen speglar sådan mysig känsla, och framför allt en härlig värme...


Det är ju därför jag orkar med hösten... ljusen lyser upp mörkret!



Av Grynisen - 2 oktober 2007 16:38

Nu är vi hemma efter simskolan. Måste säga att mina barn är såååå duktiga *stolt mamma*


Idag visade Flizan upp att hon kunde simma utan hjälp, hon simmade ca 10 meter. JÄTTEDUKTIG TJEJA!!!!


Whille fortsatte att visa att simkunskapen satt kvar, han övade även att simma på rygg utan hjälp vilket gick så bra så :-)


Här är mina barns mål


Det är ju en del av ALLA olika simmärken man kan ta. Whille har tagit  Livbojen blå och silvergrodan. Han har även tagit "krabban" och en annan men den var inte med på bilden ovan.


Flizan har ju inte hunnit med lika många, men Livbojen blå har hon fixat och en annan som inte finns med på bilden.


Det är så roligt att se att dom lär sig, och att de tycker att det är sååå roligt!!!



Av Grynisen - 2 oktober 2007 05:15

Oj vad trött jag e!!! Hemskt när man vaknar och känner att man längtar tills man får gå och lägga sig igen...


Idag är det iaf kort dag på jobbet. Halv tre hämtar jag barnen, då ska vi till simskolan. Det går riktigt bra på simskolan nu, förra veckan simmade Whille 25 meter helt utan hjälp av något. Så nu händer det saker. Han tog även "silvergrodan" vilket han var sååå glad över :-) Det är hans fjärde märke.


Fliz kämpar på hon oxå. Hon tar mycket fina ben och armtag men måste ha lite mer styrka i armarna. Än så länge har hon tagit ett märke, men snart kommer det ramla in mer till henne med :-)


Spännande och se idag vad som händer...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards