Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av Grynisen - 9 oktober 2007 20:31

Då är det jag och popcornskålen i soffan *hehe*


Med tanke på att jag missar FAVVOSERIEN imorgon, Greys Anatomy, så får jag ha min mysfaktor idag istället!!!



Av Grynisen - 9 oktober 2007 16:38

Nu är vi hemma igen. Simskolan gick bra, precis som förra veckan. Flizan klagar lite på att hon inte får några "medaljer" men jag sa att ju mer man över desto närmare kommer man en ny. Vi får väl se om hon accepterar det :-)


Väl hemma har jag vikt tvätt, rensat kattlådan, hängt upp blöta handdukar och badkläder. Nu ska jag även fixa lite middag....


Jag kan verkligen känna att jag saknar den tiden ibland när man kom hem från jobbet och fick bara vara... inga krav eller liknanade... alltså tiden innan jag fick barn. Idag är det ju fullt ös från morgonen tills jag nattar kidsen på kvällen igen. Men det finns en lycka i det oxå självklart!!!



Av Grynisen - 9 oktober 2007 05:18

Nu ska jag göra matsäck till barnen, idag är det ju simskola kl 15 :-)


Jag hämtar ju alltid barnen precis INNAN mellanmålet tyvärr, vilket gör att dom måste få äta lite i bilen innan vi är framme vid simskolan. Idag blir det smörgås, clementin och saft, självklart en chokladboll efter simskolan, den är ju obligatorisk *ler*


Katterna busar för fullt.... jamar och jagar varann, vet inte vad det tagit åt dom. Klockan är ju tiiiidigt fortfarande...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards