Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av Grynisen - 5 oktober 2007 20:46


Så var det äntligen den RIKTIGA IDOL-starten idag :-) och självklart har vi fixat mys i storarummet med barnen.



Barnen är ju trötta efter en lång vecka med tidiga mornar, men Fliz sov i bilen förut så hon har laddat batterierna *ler* Värre med Whille *fnissar*


 När första reklampausen kom så la Whille sig till ro i soffan, han la sitt huvud i mitt knä och somnade PANG *ler* Så var det med denna IDOL-kvällen!!


Fliz däremot la sig gott  i andra soffan och tittade, åt popcorn... inga problem alls att vara vaken. Hon är fortfarande vaken och kommer säkert vara det till 21.30


Tur att IDOL går i repris på söndag, så får Whille ta igen det han missade nu!!!


Oj... dax att rusa, reklampausen är slut!!!

Av Grynisen - 5 oktober 2007 13:45

Äntligen helg :-)


Barnen myser lite vid tv:n, om en stund ska iväg och möta upp Micke. Sen vidare och handla lite gott till ikväll. Vad det blir vet jag inte... kravet är att det är gott  iaf!


Jobbdagen rullade på i ett bra tempo, skönt när det är så...


Finns väl egentligen inget att skriva om av intresse....

~~~~~~~~~~~FREDAG FREDAG FREDAG~~~~~~~~~~

Av Grynisen - 5 oktober 2007 05:50

Whille vaknade ju redan vid halv fem imorse och ville gå upp för att titta om tandfén varit här :-) Jag sa nej... det är natten... Han somnade om fantastiskt nog...


Men för ca 5 minuter sen väckte jag honom, han studsade upp och gick rakt ut mot köket. Stolt kommer han sedan till mig och visade en guldtia *ler* En nöjd men trött Whille *älskar*

Av Grynisen - 5 oktober 2007 05:14

FREDAG!!!! Härligt....


Slutar kvart över tolv idag.... hämtar barnen kl 13 sen har vår helg börjat :-) Micke slutar kl 15 och då har hela familjen helg!!! GÖTT!!!


Jag och barnen åker säkert och handlar lite fredagsmys efter skola och dagis, lagom så att vi kan möta upp Micke någonstans...


Känns sååå skönt att jag kan få lite sovmorgon imorgon, slipper iaf att gå upp kl 5 *hehe* Blir det runt kl 7 så har jag ju faktiskt fått sova hela två timmar mera, så redan där är det ju sovmorgon *positivt tänkande*



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards