Alla inlägg den 1 oktober 2007

Av Grynisen - 1 oktober 2007 22:41

Nu är jag hemma igen, fyra timmars målande :-)


Målade en dörrskylt, kanonsnygg. Även en söt liten kanin till Flizan. Hon önskade något rosa och lila :-) Så då passade en söt liten kanin med rosett jättebra!


Nästa vecka ska jag måla två drakar till Whille, han kommer älska dom!!!


Nu ska jag packa simkläder för simskolan, och förbereda matsäck för Whille som ska på teater imorgon.

Av Grynisen - 1 oktober 2007 16:57

Idag är det målning på programmet :-)

Klockan 18.00 ska jag vara på min kurs, den håller på i 4 timmar *jippie*


Det är en sådan härlig avkoppling att åka iväg och göra detta. Balsam för själen *HAHA*

Av Grynisen - 1 oktober 2007 05:19

Nu är det höst... finns ingen chans att vi får de där sommardagarna som aldrig visade sig i juli och augusti... Nu är det bara att acceptera men även njuta av mörkret, regnet, blåsten och allt vackert som oxå kommer att ske...


Alla löv, röda, gula, orange.... Så vackert... Kalla frostiga mornar som utvecklas till soliga men kyliga dagar. Det är dessa dagar som ger energi :-)


Hösten är mysig, speciellt inomhus. Levande ljus tänt, dricka te (gör jag sällan på sommaren), mysig filt i soffan, gosiga myskläder om kvällarna... Mmm jag kommer verkligen se till att njuta av hösten!!!


Även kläder är en snygg faktor på hösten. Snygg jacka, lång härlig halsduk, varma stövlar och ett par jeans... det ser jäkligt fräscht ut.


Säger det igen.... VÄLKOMMEN OKTOBER!!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards