Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av Grynisen - 15 oktober 2007 22:52


Så här blev dom, mina fina grodor :-)


Jag är nöjd som vanligt!


Nu har jag börjat på ett längre projekt, en tomte (gäller att vara ute i god tid) Tomten är ca 40 cm hög. Han ser ut precis som en tomte ska göra.... så den kommer ta en eller två gånger till att göra!!!


Det är väldigt kul att arbeta fram en sak, det som tar tid, man kämpar, irriterar sig osv...


Helt plötsligt är man nöjd, det är så jäkla gött :-)

Av Grynisen - 15 oktober 2007 17:10

Mmm en av dessa målartider är snart igång, kl 18.00 börjar det :-)


Nu har jag precis ätit lite yougurt med solrosfrön, torkad papaya och lite honung *gott*


Jag är imponerad *HAHA* men fortfarande kör jag strikt och duktigt med maten... har iofs bara gått en vecka *asg* Hade varit bättre med en månad....


  • Frukost: Havregrynsgröt

  • Frukost 2: Kellogs mjölk och banan

  • Mellis: Päron

  • Lunch: Tacosköttfärs, keso, paprika och rödlök

  • Mellis: Äpple

  • Kvällsmat: Yougurt (naturell) med solrosfrön, papaya och honung

Till detta konsumeras vatten.


Jag tror detta är bra... jag mår bra iaf!!!!



Av Grynisen - 15 oktober 2007 05:14

Redan är det den 15 oktober.... dagarna bara rusar iväg. Em drygt två veckor är det november och då börjar förberedande stress i våran familj. Många fyller år, börjar planera julisar, pengarna sprätter iväg *haha*


Tiden går verkligen jättefort!!

Men idag är det ju ännu måndag, tidig måndag. Jag har inte ens tittat hur vädret ser ut... men jag tror mer på regn/blött och runt +7 grader :-) Vi får väl se om jag har rätt.


Idag är det lång dag för barnen på dagis. Jag hämtar dom halv fem, men de trivs ju så det är mer min känsla som är obekväm än deras.


Ikväll är det även dax för målning... Det ska bli kul! Jag har tre mindre grodor som jag ska göra färdigt idag... men jag ska inte stressa med dom som jag fick göra med barnens drakar... Nä det blir för dyrt om jag är för snabb *HAHA* 

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards