Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av Grynisen - 17 oktober 2007 21:00


"Var god, stör ej"

Av Grynisen - 17 oktober 2007 19:40

Mmmm känner mig frusen. Så nu ska jag ta mig ett skönt bad med lite aromatiska lugnande dofter :-)


Jag har redan tänt massor med ljus, även ett stort blockljus i badrummet, det ger den där behagliga känslan av värme och må bra.

Av Grynisen - 17 oktober 2007 17:08

Ja nu ska det stekas pannkakor, Whille ska ha med sig imorgon till skolan. Hela hans klass ska på teater imorgon.


Jag har även satt igång en maskin med tvätt, det ska även vikas ner en massa tvätt som torkat från igår.


Ikväll är det Greys Anatomy *YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAH* Den timmen är helig :-) Inga telefonsamtal eller griniga barn HAHA



Av Grynisen - 17 oktober 2007 05:24

Nu är det dax för frukost nummer ett, havregrynsgröt. Trots att det inte är gott så har jag nu på en vecka lärt mig att uppskatta denna frukosten. Magen mår bra, jag mår bra. Så klart att det är bra att äta då :-)


Kl 8 så är det frukost på jobbet, igår åt jag två grova knäckemackor med skinka, idag får vi se. Antingen ägg eller flingor idag... tror jag. Knäckebröd var iofs väldigt gott.


Jag har varit helt utan socker i en vecka nu, endast socker som finns naturligt i frukt har jag fått i min, honung oxå. Men inget av det där "extra" som finns i allt annat.... Det känns oxå bra :-)


Jag har kommit en bit på väg.... men vägen är lång. En vecka är inte mycket, men det är mer än jag gjorde innan!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards