Direktlänk till inlägg 2 november 2008

Freebandy och kalas

Av Grynisen - 2 november 2008 18:37

Vi hade ju tänkt åka på Whilles första träning i Freebandy idag. Men det visade sig att det var mästerskap i Freebandy inne i Femman-huset. Vi beslutade då att åka dit och titta när det tävlades, och även inta lite mer info.


Vi var inne runt halv ett och det var en hel del folk som tittade. Whille tyckte det var jätteroligt, även Fliz tyckte det verkade spännande. Vi tog en hel del info så nästa söndag åker vi och provtränar :-)


När klockan var 15 så var det dax att fira syster, svägerska och moster!!! Fina presenter fick hon av oss *ler*





Hon blev jätteglad, framför allt för det sistnämnda :-) Men syrran har nämt att hon har velat ha allt så jag tror hon är nöjd med alltihopa!!!


Vi bjöds på god fika, nybakat bröd med diverse pålägg. Därefter var de en jättegod kladdkaka med dajm i *mums* + världens godaste morotspaj *mums igen* Syrran är så jäkla duktig på att baka, så bakboken med Leila kommer väl till pass :-)

 
 
Ingen bild

diana

2 november 2008 22:11

Den kakboken med leila! Älskar den, bästa köpet på länge. kram Grannen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grynisen - 9 januari 2014 09:44

Ibland blir det tyst här på bloggen. Det har inte funnits tid eller ork att blogga tyvärr.... Jag har jobbat mig igenom hela jul och nyår då många andra varit lediga och jag valt att jobba så mycket jag kan. Det innebar att jag jobbade 19-31 december...

Av Grynisen - 21 december 2013 08:29


Nu på morgonen har jag gjort risgrynsgröt ;-) Idag är det min förberedelsedag inför julafton. Söndag o måndag jobbar jag... Så nu är gröten precis klar!!! Jag gjorde 10 portioner. Behövs det mer så gör jag mer på kvällen den 23, dan före doppar...

Av Grynisen - 17 december 2013 22:15


Mycket som ska fixas denna veckan.... självklart har jag åkt på en jäkla förkylning :-( Näsan har varit igång sen i fredags och idag har jag fått ont i halsen, rivig hosta och öm i kroppen....   *SUCKA*   Känns som om feber är på G..... men d...

Av Grynisen - 15 december 2013 07:30

Söndag och Edwin vaknade runt klockan 6. Vi låg kvar en stund men det var bättre att gå upp. Edwin hade ingen ro att mysa i sängen... Nu sitter vi i soffan, har tänt lite ljus och satt på Musikhjälpen på Svt. Där är det morgongympa just nu :-) Fri...

Av Grynisen - 13 december 2013 10:59


Idag gick vi upp tidigt, redan klockan 6. Det är tidigt i vår familj numera då vi sällan går upp innan klockan 7 (om inte Edwin anser att det är morgon tidigare såklart) Vi skulle på Luciamorgon på Edwins dagis *mys*   Det var ett jättefint litet...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards