Alla inlägg den 19 november 2008

Av Grynisen - 19 november 2008 20:20

Jag funderar starkt på att ha en kul tjejkväll/fest i början på nästa år. (Ja snacka om förberedelse)


Då skulle man kunna starta kvällen med lite mat och vin, för att sedan övergå till drinkar och karaokee med ABBA-låtar *fnissar* Oftast släpper ju hämningarna när alkoholen visar sitt rätta jag *HAHA*


Jag som aldrig har sjungit karaokee kommer säkert skämmas hur mycket som helst... Men nån gång måste man ju våga ;-)


Eventuellt skulle man kunna ha Mamma Mia-filmen på i bakgrunden när alla kommer, just för att det är en så underbar film. Den sprider så mycket glädje och man blir så glad.... iaf jag *ler*


Åhhhh vad kul :-) Vilket party!!!!!!!!



Av Grynisen - 19 november 2008 19:45

Det är riktigt svårt att komma på bra julklappar till barnen.


Det enda jag har just nu är deras morgonpresent, varsin DVD-film, som de ska få i julstrumpan. Dessutom har jag köpt varsitt spel till barnen som de ska få under vanliga julfirandet, det är Försvunna diamanten till Whille och ett fiskespel till Fliz.


Till Whille funderar jag på att köpa ett par Heelys, skor med hjul under. Det har han ju pratat om länge. Han sparar ju pengar sen några månader tillbaka men har nu avancerat uppåt från ett par Heelys till en BMX *ler* Men vad ska jag köpa mera? Jag kan ju köpa något spel till hans PSP, men ibland kan det ju vara kul att bryta den trenden oxå.


Till Fliz står det oxå stilla nu. Hon har ju fått massor med fin Pet shops-saker så egentligen behövs det inte så mycket mera där. Ev kan det bli någon liten komplettering men mycket mer än så blir det inte.


Det är svårt... Jag brukar alltid veta vad jag ska köpa till barnen, men samtidigt så blir det svårare och svårare för varje år.


Barnen har ju tokkryssat i div leksakskataloger men ibland är jag inte riktigt sugen på att köpa just de saker som barnen kryssat....


Själv skulle jag vilja köpa ett Nintendo Wii till familjen, såååå kul :-) Även köpa karaokee med ABBA till Playstation 2, fast den är mer inriktad till mig och syrran *HAHA*


Jaja.... det blir att fortsätta fundera. Brukar ju lösa sig i slutändan.... men ibland kan det ju vara skönt att vara steget före :-)


Tips mottages GÄRNA!!!! *ler* Alltid roligt att höra vad andra ska köpa till sina barn!!!

Av Grynisen - 19 november 2008 15:49

Sitter här och funderar på vad jag ska göra till middag!? Fantasin är ganska låg och jag har ingen direkt inspiration tyvärr :-(


Middagen måste dessutom räcka till imorgon för lunch till mig och Micke... *suckar*

GAAAAAAAAAAAAH.... att det ska vara ett sånt problem då! Jag får ta och gräva lite i frysen och på det sättet bli lite inspirerad.


Kör igång en maskin tvätt så länge ;-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards