Alla inlägg den 14 november 2008

Av Grynisen - 14 november 2008 23:04

Tim, en cancersjuk kille, som jag tidigare skrivit om har fått ett jobbigt besked från hans senaste MR (magnetröntgen)


Tyvärr har det hittats 20 st !!!! nya förändringar i hans hjärna, 20 jävla tumörer som antagligen kommer ta hans liv. Det är så sjukt och orättvist på en sådan fin kille som Tim. Ja det är självklart fel på vilket barn som helst, barn ska ju inte behöva få cancer eller någon annan skitsjukdom.


Hans nya tumörer har påverkat hans balans och även hans tal.


Jag lider så med Tim och hans familj. Det gör ont i hela mig att läsa paniken som hans mamma skriver i bloggen. Kan aldrig aldrig förstå den smärtan som familjen går igenom, men jag kan föreställa mig...


SÅ JÄVLIGT!!!


Mina tankar går ju även till många fina barnsjälar som inte finns mer...


ALFONS, MATILDA, GRETA, FELICIA, IRMA, EBBA


Jag har följt en del barn i deras kamp mot cancern och dessa barn ovan förlorade kampen om sitt liv förra året....


Jag vill med detta få någon av mina läsare att bidra med pengar till Barncancerfonden. Pengarna som DU skänker hjälper antagligen inte Tim men förhoppningsvis är bidraget en chans till att hjälpa ett eller flera andra barn.


SMS:A FORSKA till 72900 så skänker du 50 kr till Barncancerfonden


ELLER


Gå in här för att se hur just DU kan bidra!!!!


Av Grynisen - 14 november 2008 21:18

Fliz somnade redan runt klockan 20.30 Hon var så trött ikväll... så hon la sitt huvud i mitt knä och somnade så gott, min lilla pärla *mys*


Whille satt tappert och tittade på IDOL fram till ca klockan 21, då var popcornen slut och han tyckte själv att det var dax att somna *HAHA* Det tog bara någon minut från att popcornen var slut tills han sov gott vid min andra sida...


Min två fina barn... sovandes på varsin sida om mig i soffan. Det är vackert, ljuvligt och så rofyllt... Älskar er så



Av Grynisen - 14 november 2008 19:22

Fredag igen, myskvällen är på gång. Ikväll är det bara jag och barnen, Micke är iväg och spelar bowling med sitt jobb. Det blir säkert en och annan öl oxå...


Jag och barnen ska äta godis och titta på IDOL. Vi hejar så klart på KEVIN!!!! :-)


Tvättmaskinen har fått ta tag i tvätthögarna *ler* Det är nog fyra högar på golvet i tvättstugan och två stycken högar ska jag väl lyckas med idag!  Whille, min duktiga kille, har dammsugat köket, hallen och tvättstugan. Han dammsugade tom listerna vid golvet i tvättstugan *ler* Är han inte en perfekt blivande make :-)


Imorgon ska jag jobba, vi börjar ju med helgöppet from imorgon och fram till jul. Micke ska få uppgiften att städa lite här hemma. Fliz ska ju ha födelsedagskalas på söndag och då vill jag ha skrämt bort en del dammråttor iaf *HAHA*






Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards