Alla inlägg den 8 november 2008

Av Grynisen - 8 november 2008 22:52

Jag har precis tittat på det första avsnittet på webben. Shit, vilken gripande serie.... Det knyter sig inom mig, fyfan för att få en dödsdom. Vidrigt...


Självklart tänker jag mig in i situtionen så gott som det går. Den känslan gör ju mig helt totalt livrädd. Tänk att dö ifrån mina barn... Det får ju bara inte hända. Mina barn, jag kan inte vara utan mina barn och de kan inte vara utan mig, deras mamma...


Usch... hemska tanke!!!


Jag har svårt att hitta ord... väldigt svårt känner jag....

Av Grynisen - 8 november 2008 20:44

Jag har precis spanat inne på Ellos en stund, där finns det lite snyggt att shoppa till mig. Dessutom får man 30% rabatt på sitt köp, det är trevligt.


Gillar även H&M, fina kläder till barnen där. Funderar på att köpa deras julaftonskläder där. Förra året gjorde jag det och kläderna var jättefina. Men vi får se som sagt....


Jag funderar lite på att surfshoppa lite när barnen har somnat. Micke är ju inte hemma så jag måste ju underhålla mig själv *HAHA*


Återkommer med mer info sen ;-)

Av Grynisen - 8 november 2008 16:36

Vi åkte iväg vid lunch mot Vattenpalatset. Barnen var sugna på att bada, och vi hade inget planerat!!!


När vi kom till Vattenpalatset var det inte alls mycket folk, jätteskönt! Men en timme senare hade det säkert tredubblats... Massor med skrik och gap, ungar som grät och föräldrar som ropade på sina barn. Snacka om ljudnivå :-)


Fliz vågade åka vattenrutchkanan själv idag *ler* Det är första gången!!! Kändes jätteskönt att hon vågade, det stärkte nog henne en del. Dessutom slapp jag åka med, vattnet var ju ganska kallt *brrr* Jag höll mig i Champagne-poolen, där är det 35 grader, underbart.


Vi hade med oss bullar, pepparkakor och festis. Det är ju så jäkla dyrt att handla där så vi brukar alltid ta med oss.


Efter badet åkte vi och köpte lördagsgodis. Sen snabbt hem för lite middag för klockan 16 var det dax för kalas för Fliz. Där är hon nu och ska inte hämtas förän klockan 18.30


Av Grynisen - 8 november 2008 10:54

Idag är det min sista lediga lördag på ett bra tag, nästa lördag börjar vi med helgöppet på jobbet! Men det ska bli roligt ändå att jobba helgerna, det är ju bara fram till jul. Dessutom riktigt bra betalt *ler* Det tackar jag inte nej till iaf... Vi har ju även fått välja själva hur vi vill jobba, kanon faktiskt!!!


Idag blir det familjedag, vi ska hitta på lite saker, köpa lördagsgodis och lite annat. Fliz är även bjuden på kalas men hon vet fortfarande inte om hon vill gå. Hon är tyvärr lite ur balans... Hon har varit det i några dagar nu :-( Men vi sa att vi går dit och lämnar presenten iaf, så får hon välja hur hon ska göra därefter!!!


Ikväll ska Micke iväg på nån kampssportstävling i Göteborg med en del kompisar. Det blir kul för honom, och mer mys för mig och barnen ;-)



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards