Alla inlägg den 24 november 2008

Av Grynisen - 24 november 2008 19:32

Mmm nu håller jag på att småröja här och där, julsakerna ska ju fram i veckan. Jag och Micke har precis slängt in all pappersåtervinning i bilen, jag har även rensat ut massa saker i sovrummet + lagt ner alla kläder som av någon anledning hade viloplats på byrån i sovrummet *ler*


Dammsugningen har körts på båda våningarna, det görs ju iofs ofta men ändå :-)


Imorgon ska Micke ta in julsakerna + alla ljusstakar och kransar. Jag har även köpt nya kransar som vi ska sätta upp ute på ytterdörrarna. Varje år blir det lite nytt, får snart börjar rensa lite *HAHA* Jag är ju en mästare på att köpa julsaker, älskar ju att fixa och pynta hemma.


Måste ju tvätta alla fönster oxå.... *suck* Det är ju mindre kul i denna kylan. Jag får se om jag tar mig mod, det blir ju så mycket finare när man ändå ansträngt sig med ljusstakar och gardiner. Den som lever får se :-)



Av Grynisen - 24 november 2008 07:07

Jag och Fliz ska på utvecklingssamtal idag klockan 8.30 i skolan. Då fick vi chansen att sova lite längre idag med :-)


Barnen sover fortfarande. Jag ska strax göra lite mysfrukost tänkte jag. Lite levande ljus får det oxå bli *mys*


Micke är hemma, han mådde inte bra idag. Tror att han har ont i halsen och huvudet. Förkylning är väl på G där med. Fliz är väldigt snuvig i bihålorna, näsan rinner inte men det hörs tydligt när hon pratar att det sitter nått långt upp i näsan. Dessutom snarkar hon som en karl *HAHA*


Kall morgon även idag, -4 grader ute. Men ingen snö, inget kaos, ingenting... Vi forstätter hålla barmark här i Göteborg.


Nä, vidare till köket nu för en god frukost!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards