Alla inlägg den 15 november 2008

Av Grynisen - 15 november 2008 22:18

Shit vad trött jag är. Jag skulle lätt bara lägga mig i soffan nu och somna, såååå härligt :-) Men nä, nu ska jag njuta lite till av min tid utan barnen innan jag ska sova!


Barnen la sig vid halv tio, trött och med mycket krypningar i kroppen. Men de var inte trötta sa de *HAHA* Nä inte alls tänkte jag... Det tog bara några minuter så sov båda goseungarna!!!


Ja vi får väl se hur länge jag orkar..... en kvart till eller nått *gäääsp*



Av Grynisen - 15 november 2008 18:26

Jobbet idag var kanon... ganska mycket folk mot vad vi trodde :-) Det är skoj.


Jag satt och gjorde prisjusteringar i Orrefors sortiment. Det var en hel del som behövdes göras. Jag och min kollega har tyvärr halkat efter lite i prisjusteringarna så därför såg jag det som ett perfekt tillfälle att göra en del idag.


Efter jobbet så åkte jag och handlade. Det blev till kylskåpet, frysen, kattskålen och för imorgon, kalaset :-) Fliz har bestämt att det ska vara dajmtårta, en Almondy. Så jag har köpt det, perfekt för min egen del, då slipper jag baka *ler* Dessutom ska det finnas vanlijglass till, för Whille gillar inte dajmtårtan.


Ska åka iväg imorgon oxå och fixa någon form glasyr eller marsipan som vi kan ha på dajmtårtan. Det ska ju synas när man fyller 6 år *ler* Jag ska även fixa en fin tröja till Flizan, det saknas ju till hennes fina kjol som jag köpte i torsdags.


Nu ikväll blir det som vanligt mys mys och mera mys. Vi ska se Stjärnor på is, sen hoppas jag på någon film, eller ska vi se "Sex and The City" kanske *ler*


Vi får se.... Lugnt och mysigt ska vi ha iaf!!!

Av Grynisen - 15 november 2008 08:24

Det är just vad vädret är utanför fönstret. Det regnar och blåser nästan hela tiden, så jäkla trist.


Om drygt en timme börjar jag jobba och ska jobba till klockan 16. Jag är säker på att det blir en ganska lugn dag på jobbet idag. Alla kunder har inte jättebehovet av att handla julklappar än. Det drar nog igång rejält lagom till första advent!!


Barnen är vakna, sitter i varsinn soffa och tittar på Disney-channel. Micke sover fortfarande.


Nu ska jag ta och göra mig iordning, lite sminkning, fixning av håret och även frukost så klart... Sen iväg :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards