Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Grynisen - 31 oktober 2011 17:26

Det går utför.... :-(


Kände imorse att jag verkligen inte vågade åka till jobbet... detta pga min mage som blev helt upp o ner i lördagskväll :-( Det finns dålig mage och det finns DÅLIG MAGE *urk* Jag har genomgått värsta tarmsköljningen ofrivilligt... Lovar att det varit flera liter (detaljer är till för att läsas HAHA)


Så imorse när det fortsatte så kände jag att det är bäst att vara hemma.


Dessutom har min nya (halvårsgamla) dator gått sönder *grinigt* Det är skärmen som kör nått eget mönster i ränder och blandade färger.... Snyggt men opraktiskt :-(


Så datorn ska bli hämtad de närmaste dagarna av UPS för vidare leverans till reparationsnissecentralen , sen hoppas jag  att det är ett garantifel så klart. Kan ju tycka att en dator ska funka längre än 6 månader *muttrar massor* Den som lever får se....


Nu i eftermiddag har magen lugnat sig och jag har sluppit toabesök, så imorgon blir det arbete igen :-D



EGO · Sjuk

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards