Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Grynisen - 26 oktober 2011 10:53

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!


Igår bokade jag biljetter till mig, Whille och Fliz, vi ska se på Melodifestivalen i Göteborg, tv-sändningen :-D


 


Det ska bli så roligt och jag vet att Whille och Fliz kommer bli galet glada. Jag har inte berättat det än, gör väl det i eftermiddag tror jag!!!


Vi fick platser på läktaren, men det ser ut som om vi sitter ganska bra ändå.


 


Vi sitter på sektion G, nedre läktare :-) På bilden ser det ganska bra ut iaf!!!


Så den 11 februari swingar vi loss i Scandinavium, då även med lite trevligt folk från Småland *iiih*

Av Grynisen - 26 oktober 2011 09:09

Igår kväll när jag skrivit lite här på bloggen så körde Whille igång nån form av magsjuka :-( Stackarn... Den jävligaste av de jävligaste så kallade sjukdomar enligt mig...


 


Även inatt har Whille varit dålig. Men då fick Micke springa med Whille, men vaken var jag ju ändå... så tröttheten sitter som en mössa idag. Även Whille är sliten, han ligger i soffan och har nu fått i sig lite välling. Ja han gillar faktiskt välling fortfarande :-)


Ingen spy-attack sen halv fyra inatt, så jag räknar med att det är över *jubel* Men Whille får vara hemma även imorgon, det är ju 48 timmars regel som gäller och det följer jag absolut!!!


Edwin är oxå hemma, likabra kände jag med tanke på hans hosta och snuva. Fliz är i skolan, hon är pigg och visar inga tecken på sjukdom. Samtidigt blir det segt att sitta hemma när man är frisk och mår bra!


Nu ska jag ta och äta lite frukost. Whille ligger i soffan och vilar....


UPPDATERING en timme senare:

Whille har spytt igen och även levererat en feber på 38,5 grader :-( Kan ju inte vara vanlig magsjuka, influensa eller nått kanske.... Stackars gos <3

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards