Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Grynisen - 14 oktober 2011 19:47

Ja så är det :-) Imorgon förmiddag har jag dubbel egotid *fnissar* Först är det nageltid, äntligen. Mina naglar är riktigt "ur funktion" just nu. En slog jag av för två veckor sen, jättesnyggt *NOT* Sen ser de allmänt slitna och utväxta ut... Det har ju gått fem veckor sen sist så det är ju inte helt konstigt....


Jag har ju kört snyggt franskt med lite blingbling det senaste, men nu känner jag mig mätt på det :-) Frågan är vad det ska bli nu????


 

Så här har naglarna sett ut det senaste halvåret!!!


Kanske köra med massa blingbling igen i någon snygg färg. Då är ju nästa fråga, VILKEN FÄRG??? Världsliga problem, eller hur :-)


Här är några av mina färger som jag haft


  

Rosa är alltid snyggt :-)


  Jag och syrran :-)


  Jul och nyårsnaglar :-)


  Lila bling :-)


  

Ljusrosa


  

Ännu mera rosa (taskig bild)


Har haft många fler färger, men hittade tyvärr inte fler bilder just nu. Imorgon kommer en ny bild på förhoppningsvis nått helt nytt och fräscht :-)


Efter nageltiden så är det direkt till frisören *JAAAA* Frågan är ju vad som händer då??? Min frisör är duktig att klippa men kanske inte den som är mest trendig och spännande. Så jag är rädd att antingen det bara blir uttunnat ELLER kort och tråkigt *hmmm*


Men jag hoppas jag kommer hem med en ny frisse som jag kommer trivas i :-)


Lovar före och efter bild imorgon *shit*



EGO · Naglar

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards