Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Grynisen - 25 oktober 2011 18:52

Nu är det full fart känner jag. På jobbet är det massor att göra, våran högsäsong är på ingång. Alla varor är på ingång som ska säljas som julklappar osv.


Igår och idag har jag packat upp Yankee Candles nyheter för julen. Det är f yra dofter som är nya för julen + att vi har tagit in en gammal favorit. Så vi kör fem dofter totalt :-)


 


 

Förra årets succé :-)


Spännande att se hur årets dofter kommer att sälja. Själv hittar jag faktiskt ingen jättefavorit, utan jag kör nog mer förra årets Sparkling Cinnamon.


Det känns så sjukt härligt att julen är på G *ler* Jag älskar ju julen, framför allt tiden före jul. Om dryga månaden ska alla ljusstakar fram, gardiner bytas och tomtarna ska pryda hyllor och annat :-)


På jobbet är det full jul redan med pynt, ljusstakar och jättefina tomtar. Älskar att kika på allt fint som finns. Ska försöka ta lite bilder så kan jag visa er hur mysigt det ser ut!!!


På hemmafronten är det förkylt, inte hos mig men hos Whille och Edwin. Det hostas och snoras, men än så länge stannar det där. Whille är väldigt hängig nu ikväll så risken är väl att han blir sämre och kanske måste vara hemma imorgon från skolan.


På dagis fungerar det väldigt bra, förutom sovningen... Men Edwin är glad och positiv både vid lämning och hämtning, det är väldigt skönt. Han leker fint med bilarna och är jättestolt när han visar upp allt roligt för mig och Micke...


Som sagt, livet går i hundraåttio.... men jag ska försöka dra i handbromsen... snart snart

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards