Direktlänk till inlägg 6 november 2010

Helt perfekt ju...

Av Grynisen - 6 november 2010 23:13

Idag när vi röjde Edwins blivande rum så märkte vi att bokhyllorna som stått där inne har gett ifrån sig fula märken på väggen *sucka* Det ser verkligen jättetrist ut :-(

 

Så nu ikväll har jag letat efter något häftigt och annorlunda i djungel-känsla som man kan sätta upp på väggen. En glad härlig tapet eller nått annat bra!!!

 

JAG HITTADE :-D

 

  

Är den inte underbar!?

 

Denna tapeten heter Wallastic Djungel. Den är ca 3 meter lång (12 remsor), det passar ju så jäkla bra. Väggen som vi har är lite mer än 3 meter, men det är ju även en dörr mot den väggen så det gör inget. Den här kostar 699 kr

 

Jag hittade även den här

  

Så charmig!!!

 

Denna heter Djungel Room Make Over Kit. Den innehåller stora klistermärken som är av vinyl. En del av klistermärkena kan vara upp till 2 meter långa...  Den här kostar 649 kr

 

Båda dessa finns hos Babyfrog.

 

Det lustiga är att när jag är inne på sidan så ser jag att det finns en tävling. SJÄLVKLART vill jag vara med och tävla, vinsten är ett presentkort på 150 kr :-D

 

Det presentkortet blir ju ett perfekt bidrag till mitt köp. Frågan är bara vilken jag ska välja...!?

 

  

 
 
Ingen bild

Jessica

7 november 2010 09:06

Ta den första de är ju helt fantastisk, jag kan känna hur fantasin skena iväg i ett riktigt äventyr. Tur man bara är 33 ;)

Grynisen

7 november 2010 16:17

Jag håller med dig, den första är helt otroligt fint!!!

Så den ska beställas *längtar*

 
Elisabeth

Elisabeth

7 november 2010 17:07

Tycker också den översta, den ser mer levande ut och så många detaljer att kolla efter.

Kram :)

http://knytet.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grynisen - 9 januari 2014 09:44

Ibland blir det tyst här på bloggen. Det har inte funnits tid eller ork att blogga tyvärr.... Jag har jobbat mig igenom hela jul och nyår då många andra varit lediga och jag valt att jobba så mycket jag kan. Det innebar att jag jobbade 19-31 december...

Av Grynisen - 21 december 2013 08:29


Nu på morgonen har jag gjort risgrynsgröt ;-) Idag är det min förberedelsedag inför julafton. Söndag o måndag jobbar jag... Så nu är gröten precis klar!!! Jag gjorde 10 portioner. Behövs det mer så gör jag mer på kvällen den 23, dan före doppar...

Av Grynisen - 17 december 2013 22:15


Mycket som ska fixas denna veckan.... självklart har jag åkt på en jäkla förkylning :-( Näsan har varit igång sen i fredags och idag har jag fått ont i halsen, rivig hosta och öm i kroppen....   *SUCKA*   Känns som om feber är på G..... men d...

Av Grynisen - 15 december 2013 07:30

Söndag och Edwin vaknade runt klockan 6. Vi låg kvar en stund men det var bättre att gå upp. Edwin hade ingen ro att mysa i sängen... Nu sitter vi i soffan, har tänt lite ljus och satt på Musikhjälpen på Svt. Där är det morgongympa just nu :-) Fri...

Av Grynisen - 13 december 2013 10:59


Idag gick vi upp tidigt, redan klockan 6. Det är tidigt i vår familj numera då vi sällan går upp innan klockan 7 (om inte Edwin anser att det är morgon tidigare såklart) Vi skulle på Luciamorgon på Edwins dagis *mys*   Det var ett jättefint litet...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards