Alla inlägg den 10 november 2010

Av Grynisen - 10 november 2010 17:18

Alla barn får ju alltid morgon-julklapp med kläder som de ska ha på sig på Julafton. Idag blev första inköpet, det blev till Edwin.


  

Detta fina ska Edwin ha på sig på Julafton. Jag köpte det på H&M och det kostade 179 kr. Känns helt ok i pris med tanke på att det inte kommer användas så många gånger . Nu ska jag bara köpa en skjorta till :-)

Av Grynisen - 10 november 2010 15:28


  


Syrran hade en kupong som gällde på Åhléns, 20% rabatt på barnkläder. Självklart var jag tvungen att hänga på. Hittade fina randiga kläder och jättemjuka, tjocka goa sockar. Perfekt nu i vinter :-D

Av Grynisen - 10 november 2010 15:16

Imorse så tänkte jag att det inte är någon idé att åka iväg som planerat, det var fortfarande massa snö ute och runt noll grader.

 

Sms:ade syrran (vi skulle träffas) och sa att jag antagligen inte kommer iväg. Hon fattade inget... vadå snö!? Hos henne, ca 2 mil bort så var det nästan ingen snö kvar, allt hade smällt bort.

 

Så jag chansade!!! På med ytterkläder och så promenaden till bilen som fått stanna över hos en av Whilles kompisar.

 

Så här vintervitt och fint var det när jag och Edwin gick iväg...


  

Gos-ungen i vagnen   


  

Den lilla vägen nedanför mitt hus.... Längst fram svänger backen neråt vänster som jag inte kom upp för igår, men från detta hållet är det nerför!


  

Backen!!!! Sett nedifrån...

 

Men vi lyckades, vi kom iväg utan några som helst problem *glad* Vägarna var fina och det var +2 grader en bit bort. Sen när jag kom hem så chansade jag på att köra upp för backen, det gick PRECIS *phuuuu* Behöver jag nämna att jag längtar tills vinterdäcken är på... ;-)

 

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards