Alla inlägg den 6 november 2010

Av Grynisen - 6 november 2010 23:13

Idag när vi röjde Edwins blivande rum så märkte vi att bokhyllorna som stått där inne har gett ifrån sig fula märken på väggen *sucka* Det ser verkligen jättetrist ut :-(

 

Så nu ikväll har jag letat efter något häftigt och annorlunda i djungel-känsla som man kan sätta upp på väggen. En glad härlig tapet eller nått annat bra!!!

 

JAG HITTADE :-D

 

  

Är den inte underbar!?

 

Denna tapeten heter Wallastic Djungel. Den är ca 3 meter lång (12 remsor), det passar ju så jäkla bra. Väggen som vi har är lite mer än 3 meter, men det är ju även en dörr mot den väggen så det gör inget. Den här kostar 699 kr

 

Jag hittade även den här

  

Så charmig!!!

 

Denna heter Djungel Room Make Over Kit. Den innehåller stora klistermärken som är av vinyl. En del av klistermärkena kan vara upp till 2 meter långa...  Den här kostar 649 kr

 

Båda dessa finns hos Babyfrog.

 

Det lustiga är att när jag är inne på sidan så ser jag att det finns en tävling. SJÄLVKLART vill jag vara med och tävla, vinsten är ett presentkort på 150 kr :-D

 

Det presentkortet blir ju ett perfekt bidrag till mitt köp. Frågan är bara vilken jag ska välja...!?

 

  

Av Grynisen - 6 november 2010 21:24

Usch usch usch, vilket slit....

 

Idag har vi börjat projekt "Byta Rum". Edwin ska få Mickes kontor/massagerum, och Micke ska ta ett av våra gästrum som kontor.

 

Vi är långt ifrån klara, det kommer säkert inte bli klart imorgon heller :-( Men de stora möblerna är flyttade iaf. Det är ju jäkla jobbigt att bära bokhyllor upp för trappen, garderob ner för trappen (där några stödben gick sönder, måste köpa nya på IKEA imorron), skrivbord ner för trappen osv osv...

 

Ni anar va *skrattar*

 

Dessutom var inget förberett, så det har även blivit tokrensning av båda rummen. Massor med skit har slängts, vilket känns jätteskönt. Varför sparar man på så mycket???


  


Så irriterande att behöva åka till IKEA imorgon IGEN *sucka massor* Stödbenen måste vi ha under själva garderoben för att få den att stå stadigt. Garderoben vill jag kunna använda (så slipper vi köpa en ny) Edwins kläder får ju inte plats i byrålådan längre :-)

 

Fortsättningen följer imorgon... och nästa dag... och nästa :-D

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards