Alla inlägg den 24 november 2010

Av Grynisen - 24 november 2010 19:09

Jag och barnen hjälptes åt med att städa deras rum + resten av övervåningen förut. Då skulle Fliz ha på musik, inte vilken musik som helst *HAHA*


Jag vet inte hur många gånger hon spelade den :-D Typisk Fliz-musik!!!!

Av Grynisen - 24 november 2010 16:45

Jag har två nya energisnåla julbelysningar i storarummet. Det är två "strutar" som har ett ganska kallt ljus. Det är LED-belysning, otroligt energisnålt vilket passar bra med tanke på hur dyra våra elräkningar brukar bli i december/januari :-)

 

Det blir väldigt stämningsfullt och härligt av detta ljuset. Jag är jättenöjd!!!


  


Bilden är inte riktigt rättvis. Jag tog bilden utan blixt så att ljuset skulle synas, men ljuset blev alldeles för vitt. Men ni ser ju på ett ungefär hur det ser ut iaf :-)

Av Grynisen - 24 november 2010 08:41

Det går inte fort känner jag. Igår var Edwin extremt gnällig hela eftermiddagen så det gick inte att fixa så mycket här hemma. Men lite granna har jag fått gjort iaf :-)


Min fixa-greja-göra-lista tom söndag

  • Tvätta fönster
  • Byta gardiner i köket
  • Hämta ljusstakar och ljusdekorationer från garaget
  • Byta sängkläder i alla sängar
  • Lägga ut barnkläder på Tradera
  • Damma nedervåningen
  • Damma övervåningen
  • Torka alla golv
  • Fixa iording lite saker i Edwins rum
  • Göra klart Whille och Fliz paketkalendrar
  • Planera och handla inför Fliz barnkalas på lördag

 

Jag har tvättat alla fönster på nedervåningen, så nu är det bara 4 fönster kvar på övervåningen, känns skönt. Det är iofs bara insidan som är tvättad, ute är det ju snö och halv storm så det motiverade mig inte att vara ute *haha* Det får jag ta vid ett senare tillfälle!!!

 

Jag har även fotat kläderna som ska ut på Tradera, nu ska bara annonserna fixas!

 

Edwins rum är till viss del fixat. Grejen är ju att en vägg ska tapetseras om, så då vill jag inte göra för mycket där inne. Men jag har grejat iordning myshörnan med kuddar och madrass. Även plockat undan och torkat golvet där inne..

 

Men listan känns lång ändå... *suck*

 

Jag hoppas att jag hinner fixa lite under dagen, allt hänger på en förkyld Edwin!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards