Alla inlägg den 14 november 2010

Av Grynisen - 14 november 2010 15:33

Både jag och Whille har köpt nya mobiler idag :-D

Whille fick ju en ny mobil i somras, men han ångrade sitt val av mobil tidigt. Han ville ju ha en touch-mobil istället. Jag och Micke tyckte att hans mobil som han fick var alldeles utmärkt till ett barn...

Men tillslut gav vi upp. Jag satte ut Whille mobil på Blocket förra veckan, igår var det en som kom och köpte den för 1.500 kr. Ni kan väl ana lyckan hos Whille *skrattar*

Så idag stack vi iväg och köpte Whilles nya mobil. Whille har betalat hela sin nya mobil själv. Mobilen köpte han på Net On Net då den var billigast där. Det blev Sony Ericson  Xperia X8

 

  


Whille är sååååå nöjd *glad* Dessutom grejade vi hans abonnemang och la in fri surf, så nu kan han kolla in YouTube och annat utan att det ska kosta extra. Lycklig kille, och det är han värd *älskar*

Själv tog jag tag i mig själv och mitt velande.... Idag bestämde jag mig för vilken telefon jag ska ha *ler*


  

Just det, Iphone 4 blev det!!!

Nu får jag vänta tills den skickas *otålig* Så om ca 3 veckor bör den finnas i min hand *längtar* Det ska bli jättekul med en ny mobil!!!


Fliz längtar hon med, för när jag får min Iphone så får Fliz min gamla mobil :-) Hon har ingen mobil så det blir hennes första. Jag tror att hon mest kommer spela på den och filma sig själv, det älskar hon *skrattar*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards