Alla inlägg den 22 november 2010

Av Grynisen - 22 november 2010 15:31

Oj oj oj.... På söndag är det Första Advent, om nu någon har missat detta *ler*

 

Det innebär för min egen del att det finns en hel del saker som ska fixas innan söndag. Inte bara för att det är advent utan för att jag har sagt till mig själv så länge att det ska bli gjort...

 

Jag måste göra en lista känner jag, så kan jag bocka av eftersom :-)

 

Min fixa-greja-göra-lista tom söndag

  • Tvätta fönster
  • Byta gardiner i köket
  • Hämta ljusstakar och ljusdekorationer från garaget
  • Byta sängkläder i alla sängar
  • Lägga ut barnkläder på Tradera
  • Damma nedervåningen
  • Damma övervåningen
  • Torka alla golv
  • Fixa iording lite saker i Edwins rum
  • Göra klart Whille och Fliz paketkalendrar
  • Planera och handla inför Fliz barnkalas på lördag

 

Nu kommer jag inte på något mer, men lista kommer säkert fyllas på under veckan. På lördagkväll ska listan vara avprickad och klar *önsketänkande*

 

Det känns som om jag har en del framför mig ;-) Dessutom så jobbar jag torsdag - söndag, och när jag väl är hemma så har jag en busig och nyfiken Edwin som kryper i raketfart, ställer sig upp, är precis där han inte ska vara osv osv *haha*

 

Men det är som det är!!!

 

Jag har 34 paket kvar till paketkalendrarna, bra va *not* Men jag ska försöka lösa detta under tisdagen och onsdagen. Jag får åka och köpa lite småkrafs + godis eller nått. Dessutom kan det ju ligga någon peng i något paket med... :-) Frågan är bara varför jag ALLTID ska vara ute i sista sekund.

 

Nä nu ska jag försöka ta och tvätta några fönster. Edwin har precis sovit så han är säkert laddad för lite krypande på golvet :-)

 


Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards